Rezultatele cautarii dupa : "igloo"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 26 Septembrie 2025
											
											 De vineri, 26 septembrie pana duminica, 29, Street Delivery 2025 marchează 20 de ani de existență ca eveniment-manifest È™i aduce in prim-plan intrebările esenÈ›iale despre oraÈ™: imagine, comunicare, mobilitate, femei, singurătate, comunitate, adevăr È™i informaÈ›ie.
										Miercuri, 05 Iulie 2017
											
											211 sustinatori au donat 18.722 euro pentru realizarea primei biblioteci de materiale din Romania si Europa de Sud-Est.
										Miercuri, 14 Iunie 2017
											
											 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
										Joi, 26 Ianuarie 2017
											
											 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
										20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
										
										
										Joi, 08 Decembrie 2016
											
											 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
										Vineri, 02 Martie 2007
											
											Programata sa aiba loc la Bucuresti, pe 19 Martie, într-una din sesiunile evenimentului, Dave Brown va vorbi cu tinerii designeri români despre modelul britanic în designul industrial, despre ce înseamna sa lucrezi pentru cea mai importanta firma de branding din lume dar si de experienta obtinuta din colaborarea cu nume cum sunt Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Mattel...
										Vineri, 28 Aprilie 2006
											
											Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca 
										Marti, 30 August 2005
											
											Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte) 
										Luni, 01 August 2005
											
											Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
										Joi, 02 Iunie 2005
											
											Agentia de publicitate realizeaza atat strategia de comunicare, cat si serviciile ATL si BTL
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








