Rezultatele cautarii dupa : "eftimiu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 02 Iulie 2019
											
											Juriul Future Makers este format din Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca Cola Romania; Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE; Mirona Paun fondator Aventurile lui Tzitzi-Poc si mare castigator Future Makers 2018; Radu Manolescu, Fondator K.M. Trust&Partners; Mihai Toader-Pasti, co-fondator EFdeN; Irina...
										32 de trofee de eficienta. Grand EFFIE 2018 merge la "Together for MagicHOME", de Jazz Communication
										
										
										Vineri, 15 Iunie 2018
											
											 12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.
										Miercuri, 08 Martie 2017
											
											Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
										Marti, 14 Februarie 2017
											
											Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
										Marti, 19 Aprilie 2016
											
											 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
										Vineri, 12 Februarie 2016
											
											 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
										Joi, 20 Februarie 2014
											
											 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
										Miercuri, 01 August 2012
											
											 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul...
										Luni, 02 Martie 2009
											
											 Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
										Marti, 19 Februarie 2008
											
											Miscarea are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina
Luni, 10 Decembrie 2007
											
											In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
										Vineri, 20 Aprilie 2007
											
											Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								










