Rezultatele cautarii dupa : "devin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Dupa ce a cucerit Bollywood, Iulia Vântur lansează prima piesă în România, „Colinde, Corinde”, dedicată părinților ei
Vineri, 12 Decembrie 2025
 Lansat in prag de sărbători, primul cantec in limba romană lansat de Iulia Vantur de cand a cucerit Bollywood-ul, ca artistă, este un indemn la emoție autentică trăită alături de cei dragi.
Swissôtel Poiana Brașov, în parteneriat cu casa de șampanie din Franța Piper-Heidsieck, aduce atmosfera târgurilor de Crăciun din Alpii Francezi
Vineri, 05 Decembrie 2025
 „Fațada Swissôtel, cu textura ei de pin nordic și volumetria compactă, este un canvas ideal pentru o intervenție care vorbește despre Crăciun intr-un limbaj vizual clar, curat și contemporan, diferit de maniera incărcată specifică sărbătorilor de iarnă.” spune Alex Toader, Head of...
 Casa Vintilă Brătianu, monument istoric din centrul Bucureștiului, găzduiește „Fire de lumină - Colind. Rădăcini. Poveste.”
Joi, 04 Decembrie 2025
 Evenimentele culturale desfășurate in Casa Vintilă Brătianu aduc comunitatea aproape de un monument istoric valoros in povestea țării noastre și de un grup de artiști, un performance muzical-artistic creat impreună cu MA RA MU, dedicat colindului și datinilor străvechi, Crăciunului și vestirii...
80% dintre hainele aruncate la nivel global ajung la gunoi sau la incinerare. Harta Reciclării lansează campania „Muntele de Haine”
Marti, 02 Decembrie 2025
 In fiecare an, un roman aruncă in jur de 8 kg de haine și incălțăminte. Programul asociatiei Viitor Plus iși propune sa combata impactul deșeurilor textile cu soluții practice de reducere și reutilizare
,,Doneaza o carte şi fa din vis realitate vrea 1.000 de biblioteci în 1.000 de școli.
Vineri, 21 Noiembrie 2025
Campania „Magia unei biblioteci: Doneazǎ o carte şi fǎ din vis realitate” vrea sa facă  1.000 de biblioteci in 1.000 de școli din Romania, alături de Bookster și Fundația Imi Pasă 
Cartierul Creativ extinde programul de regenerare urbană prin cultură, inaugurând Grivița Creative Corner, un nou spațiu dedicat comunității
Vineri, 14 Noiembrie 2025
 Un proiect The Institute, finanțat de Primăria Sectorului 1 și prezentat de Banca Transilvania, Cartierul Creativ Microzona Grivița  face parte din programul Cartierul Creativ, platformă de regenerare urbană prin cultură.
Impactul AI în Comunicare și PR 2026, comparat cu saltul aparitiei Internetului, de acum 30 de ani
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
Conform unei analize a V+O Communication, impactul folosirii sistemelor bazate pe AI reprezintă un salt al profunzimii și vitezei de dobandire a cunoașterii similar cu cel de acum 30 de ani, cand apariția internetului ne-a schimbat modul de documentare. 
Corina Stanciu, Co-Owner, g7: Brandurile care vor folosi AI nu doar pentru optimizare, ci pentru crearea de experiențe personalizate și relevante, vor înregistra o eficiență cu 25–30% mai mare în activările comerciale.
Joi, 23 Octombrie 2025
 Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand și retail operations, agenția g7 reunește concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) și insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la București.
Profi lansează ACASĂ - cel mai mare proiect de revitalizare rurală din România, alături de autorități și societatea civilă
Miercuri, 22 Octombrie 2025
Palatul Parlamentului din București a găzduit a doua ediție a Forumului de Bun și Bine, un eveniment organizat de Profi, care caută să contribuie la prosperitatea Romaniei, reunind reprezentanți ai mediului de afaceri, autorități publice, producători locali și organizații non-guvernamentale.  
50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință când trebuie luată o decizie importantă, în timp ce 43.8% se bazează pe credință și tradiție.
Marti, 21 Octombrie 2025
 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
Fanta și VML au lansat Fabrica Bântuită Fanta prin care fanii salvează dozele ediție limitată de personajele horror!
Joi, 16 Octombrie 2025
 In perioada 10 octombrie – 2 noiembrie, fanii poveștilor horror sunt invitați să intre in această caravană interactivă, pe baza de achiziție Fanta, și să impiedice cele 3 personaje horror să fure dozele Fanta. Parcările marilor retaileri din București devin scene de aventură, unde Fabrica...
Asociatia Viitor Plus lansează noul concurs de mediu Eco Provocarea destinat tuturor elevilor din România
Vineri, 10 Octombrie 2025
 Aflat la ediția a XV-a, de la lansarea programului s-au implicat mai mult de 77.000 de elevi, care au plantat peste 393.000 de puieți, au strans un milion de kilograme de deșeuri pe care le-au trimis la reciclare
A-VI-a editie a festivalului de new media art RADAR a transformat Bucureștiul într-un hub internațional de artă și tehnologie.
Joi, 09 Octombrie 2025
 esfasurat intre 3-5 octombrie 2025, RADAR a fost realizat cu sprijinul ING Bank Romania, Lidl Romania, Ploom, Epson, Up-Romania, Environ, BYD, Institutul Cultural Roman, Institutul Francez din Romania, Goethe Institut, Institutul Adam Mickiewicz, Institutul Polonez din București, Blue Romania.
Noutățile și programul DIPLOMA Show, cel mai mare festival dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri
Marti, 07 Octombrie 2025
 Cel mai mare festival dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri, un proiect The Institute, prezentat de UniCredit Bank și coprodus de Primăria Municipiului București prin ARCUB, se desfășoară pană pe 12 octombrie 2025 la ARCUB – Hanul Gabroveni (Strada Lipscani 84–90,...
Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
Vineri, 29 August 2025
 ,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Agenția Națională de Transplant din Romania lansează cea mai noua campanie de incurajare pentru donare de organe, cu o creație semnata de AIN’T
Vineri, 22 August 2025
Intr-o țara cu peste 4.000 de pacienți pe listele de așteptare și doar 85 de donatori anual, campania #FearlessDonors iși propune sa lanseze un manifest național chiar de la inititatorii parte dintr-o comunitate de oameni pe cat de puternici, pe atat de expuși: motocicliștii.  
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România
Joi, 14 August 2025
 Ana Radnev, Head of Finance, CMS Romania, a afirmat: „Suntem incantați că am asistat Rezolv Energy in prima finanțare de acest tip. Finalizarea cu succes a celei de-a doua faze a proiectului parcului eolian VIFOR reflectă increderea continuă a finanțatorilor internaționali de top in tranziția...
1 din 4 români se tem că Inteligența Artificială (AI) va adânci prăpastia socială din România
Vineri, 08 August 2025
Aproape o treime dintre romani (36%) cred că efectele AI vor depinde de politicile guvernamentale, 24,7% sunt de părere că aceste tehnologii pot contribui la reducerea diferențelor sociale și economice, iar 23,4% se tem că vor adanci prăpastia socială și vor favoriza un cerc restrans de oameni care controlează...
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
1 2 3 4 5 »