Certificat Google individual, Marius Pahomi nu crede in certificarea Google a companiei New Media (The Group)
 Reactia lui Pahomi vine la scurt timp dupa ce intr-un comunicat The Group, se arata ca „Agentia „New Media” a primit certificarea Google AdWords, companie certificata Google”
"Doar cateva siteuri inscrise chiar aveau o strategie coerenta", Emanuel Clonda, Hippos, despre Internetics
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
Internetics si "Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative" Catalin Tenita, TreeWorks
„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului
"Internetics s-a schimbat si totusi e la fel" Alin Chiriac, Twenty
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
"Poate prea devreme pentru nivelul de percepere al eficientei de catre piata", Bogdan Nitu, Webstyler, despre Internetics
Internetics AdPlayersCRITIC: Bogdan Nitu, Managing Director, Webstyler, si membru in juriul festivalului Internetics 2007
"Sunt siteuri care au castigat ani la rand premiul intai fara mari modificari structurale" Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, despre Internetics
Internetics AdPlayersCRITIC: Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, Certified Practitioner, Online specialist, si membru in juriul Internetics 2008
"Am fost putin contrariata de formulare care nu permiteau mare dovada a eficientei" Bogdana Butnar (MRM), despre Internetics
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
"Glumitzele" lui Octav Popescu, MD, Initiative, pentru "cititorii naivi" ai AdPlayers
„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului Orange
Despre Golden Drum, numai de bine!
Juriul Golden Drum in care unul dintre managerii noncreativi ai agentiei Leo Burnett, a acceptat sau poate chiar si-a dorit sa intre pentru o saptamana in pielea unui director de creatie a deliberat
Golden Drum, banii inapoi!
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si fost Senior Copywriter Leo Burnett despre Stefan Iordache, fostul sau sef, acum membru in juriul festivalului de la Portoroz
 
PUBLICITATE: