Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Daca 12 noi membri, printre care Orange, SBC Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge sau F5 au preferat sa se alature organizatiei, un numar de 8 membri, inclusiv Splendid Media, au preferat sa se retraga
Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
Una din companiile din grupul NCH a achizitionat deja domeniul comunicatedepresa.ro, fondat de Alin Zainescu, operatiunile de business urmand sa fie derulate cel mai probabil de companiile din grupul Netbridge
Potrivit unor surse din piata, redactorii editiei tiparite Campaign inchise de Rachad El Jisr in toamna anului trecut vor lansa Strategic pana la inceputul lunii martie
“ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru”, spune Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu
Noul CEO Kanal D Romania mai vrea deasemenea sa continue cresterea in audienta si cota de piata a postului de televiziune
Doi oameni de a caror relevanta in presa scrisa nimeni nu mai trebuie convins, creioneaza diferit viitorul presei scrise, fiecare cu argumentele sale in doua interviuri in paginademedia.ro (CTP) si iqads.ro (Tolontan)
Acasa Tv a inregistrat 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 19,1%, Joi, 22 ianuarie, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 ani, din mediu urban,
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: