Primul episod Aniela (Acasa TV): 6,3 rating, si 19,1% cota de piata in target urban, femei, 15-49
 La nivelul intregii populatii, peste 1.300.000 de persoane au urmarit serialul.
Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
  Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor Pro Tv, postul Antena 1 inregistra in acelasi minut de trei ori mai putin, adica 3,4 puncte de rating si 11,2 procente din cota de piata.
Reteaua Itsy Bitsy FM va acoperi in curand 20 de orase
 Postul de radio pentru copii si parinti a castigat inca 9 licente radio in sedinta de marti, 8 septembrie, frecvente care fac parte dintr-un pachet special destinat infiintarii unui serviciu de programe pentru copii
Trilulilu vinde si prin regia F5 X Media
  „F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, Director General la Trilulilu
PRO FM lanseaza radioul online cu numarul 24: Pro FM Classic Rock
 Din 4 septembrie,  Pro FM Classic Rock este dedicat in exclusivitate iubitorilor de muzica rock 
  „Chiar daca perioada dificila prin care trece piata de media inca nu s-a incheiat, actionarul majoritar a decis continuarea planului de investitii concomitent cu reorganizarea si restructurarea intregului grup”, spune Emil Hureazeanu, Presedintele Realitatea Catavencu
Intact Interactive vrea venituri la nivelul cotei de piata: acum 4,3 Milioane de utilizatori unici, din 8,3 Milioane in Romania
  Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la nivelul grupului (GSP, Antena3, etc) pe care vrea sa le multiplice 
O achizitie de 2 Mil. EUR,  formatul "Rataciti in Panama" (Kanal D) a avut in Columbia rating de 11 puncte si varfuri de 17
Licenta exclusiva pentru Romania a formatului “Desafio”, emisiunea este un reality-show concurs care, de peste 10 sezoane, se bucura de un mare succes in America Centrala, si a inregistrat in Columbia un rating mediu de 11 puncte, cu varfuri de peste 17 puncte
Hope si Faith ( Kanal D ) a inceput cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul comercial
 A treia serie Hope si Faith a debutat la Kanal D cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul 18-49 ani, urban
FashionTV Summer Festival a premiat Cocor Spa Hotel drept "Cel mai fashion centru Spa"
 Cocor Spa Hotel a primit premiul pentru „Cel mai fashion centru Spa de pe litoralul romanesc” in cadrul FashionTV Summer Festival, dupa o   competitie care a avut ca nominalizati hoteluri precum Europa, Iaki si Paradiso
 
PUBLICITATE: