Stirile Publicitare de la Minimax vor fi difuzate in orele de maxima audienta si isi propun sa ofere clientilor de publicitate un nou punct de interes si instrument de promovare in grila postului de televiziune dedicat in principal copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani
„Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
Agentia de presa NewsIn se alatura astfel produselor Diviziei Business de la Realitatea Catavencu - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard si saptamanalul Money Express
Contactata astazi de catre AdPlayers, Arina Ureche, Director General la BRAT nu a comentat decizia Netbridge de a actiona asociatia in instanta. Surse apropiate BRAT au afirmat pentru AdPlayers ca Departamentul de Internet nu era obligat sa ia decizii doar in prezenta Netbridge Services
„Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate privind timpul de tiparire, calitatea tiparului la care se mai adauga si alte ratiuni de produs”, a afirmat pentru AdPlayers Andreea Rosca, Director al Diviziei Business Press de la Realitatea Catavencu
Doua productii ale radioului public, "Planeta Mediocrilor", de Ioan Grosan, regizata de Attilla Vizauer, si "Visarion, 8 - Recviem pentru o casa", scrisa si regizata de Mihaela Helmis au fost nominalizate la categoriile "Radio Fiction", respectiv "Radio Documentary"
La nivelul intregii populatii, peste 1.300.000 de persoane au urmarit serialul.
Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor Pro Tv, postul Antena 1 inregistra in acelasi minut de trei ori mai putin, adica 3,4 puncte de rating si 11,2 procente din cota de piata.
Postul de radio pentru copii si parinti a castigat inca 9 licente radio in sedinta de marti, 8 septembrie, frecvente care fac parte dintr-un pachet special destinat infiintarii unui serviciu de programe pentru copii
„F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, Director General la Trilulilu
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: