Publicitatea TV Intact, mai aproape de Camelia Voiculescu
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Intact internalizeaza de la 1 ianuarie 2010 vanzarile de publicitate TV: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV, renuntand practic la reprezentarea pe piata de catre CLIR Media, compania condusa de Laurentiu Ionete ce va reprezenta televiziunile din grupul condus de Camelia Voiculescu doar pana la sfarsitul lui 2009.

Contactat de AdPlayers si intrebat care sunt motivele internalizarii vanzarilor TV de la Intact, Cristian Mihalache (foto), Director de Dezvoltare al grupului si totodata seful interimar de publicitate pana la numirea noului director de vanzari TV a afirmat ca „Internalizarea va presupune tot ceea ce inseamna spatii pe tv ale grupului: Antena 1, Antena2, Antena3, Euforia, GSP TV si nu este nimic spectaculos in peisajul media”.

„Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”.

Mihalache spune ca internalizarea vanzarilor de publicitate tv ale grupului Intact s-a dorit facuta inclusiv cu managerul CLIR Media, insa Ionete a declinat invitatia, urmand sa lucreze de la incpeutul anului viitor cu Intact doar pe o serie de alte proiecte, cum ar fi vanzarile de publicitate Radio ZU.

Intrebat cand va fi gata noua politica de vanzari de publicitate TV de la Intact, Mihalache a afirmat ca atat echipa cat si strategia de vanzari de publicitate TV pentru anul viitor a grupului Intact se va definitiva in aceste zile, forma finala urmand sa includa si amprenata viitorului director de vanzari, care va contribui deasemenea la creionarea acestei politici.

Internalizarea aduce decizia de vanzari mult mai aproape de Camelia Voiculescu, Presedintele trustului Intact, care potrivit unor surse apropiate miscarii ar putea avea ultimul cuvant in negocierile importante, decizii care pana in prezent au fost luate exclusiv de Laurentiu Ionete, General Manager si partener al CLIR Media, si practic actualul sef de vanzari al televiziunilor din grupul Intact.

Cu un numar mediu de 30 de angajati in 2008, afacerea C.L.I.R. Media S.R.L. reprezenta in proportie de 85-90% business-ul atras de televiziunile din grupul Intact. Regia de vanzari CLIR Media inregistra in 2008 o cifra de afaceri de 70,8 Milioane EUR (261,6 Milioane lei, cifra de afaceri in euro calculata la cursul mediu de 3,7 lei /eur ), in crestere cu aproximativ 3 milioane EUR fata de anul 2007, cand avea 67,9 Mil EUR (228,87 Milioane lei, la cursul de 3,37 lei/eur). (sursa: Ministerul Finantelor Publice).


PUBLICITATE: