Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.
Agentia Nationala de Presa si Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica organizeaza, pentru al doilea an consecutiv, Cursul de securitate cibernetica destinat jurnalistilor, care va avea loc in perioada 22-24 august 2017, la sediul CERT-RO, anunta Agerpres.
Intr-un raspuns pentru Hotnews, PMB arata: "Pentru imobilul din Calea Victoriei nr. 2, Sector 3, societatea EUROMEDIA GROUP S.A a fost sanctionata contraventional, conform prevederilor Legii 50/1991. Aceasta a desfiintat mijlocul publicitar sanctionat. Ulterior, aceasta a amplasat alte 2 mijloace publicitare pe fatadele imobilului din Calea Victoriei nr. 2, fapt pentru care a fost notificata in vederea desfiintarii acestor...
Toate firmele care prelucreaza date trebuie sa demonstreze ca indeplinesc cerintele minime cerute de regulament. Ghidurile finale de implementare a Regulamentului General de Protectie a Datelor Personale vor fi publicate in decembrie 2017
In cadrul evenimentului desfasurat marti, 20 iunie, UZPR a premiat cele mai bune materiale jurnalistice (presa scrisa, presa on-line, carte de specialitate, radio si televiziune) publicate sau difuzate in 2016
Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
Cu peste 10 mln. de vizitatori unici lunar, potrivit reprezentantilor OLX, cel mai vizitat site din Romania lanseaza un serviciu dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerile, utilizatorii isi pot gestiona propriile campanii de publicitate, atat local cat si la nivel national
2 din 3 seniori americani cu varste de peste 65 de ani navigheaza online, iar o cota in crestere poseda telefoane de ultima generatie
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Media tirajului vandut in perioada ianuarie - martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: