Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
  "Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
 Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Intersnack la McCann, dupa 7 ani cu The Group. Buget de 0,8-1,5 Milioane euro.
  Dupa 7 ani de lucru cu media The Group (Media Investment), bugetul de media Intersnack (Chio) a fost adjudecat de divizia de media de la McCann, urmand sa lucreze din 2015 cu UM (Universal McCann), 
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
  Daca pentru celelalte servicii de marketing si comunicare nu sunt anuntate schimbari, atunci cel mai probabil vor fi asigurate si in 2015 de aceleasi agentii din 2014: Brands&Bears (creatie, strategie), The Practice (PR) si Interactions (digital, interactive).
Estimate de surse adplayers din piata de media la 800 mii – 1 Milion de euro (BRD), respectiv  500 mii – 1 Milion de euro (Bitdefender), cele doua bugete sunt deja administrate de Zenith Romania
surse: Fostul director de creatie Publicis castiga Alka pentru Leo Burnett
 Venirea lui Razvan Capanescu a conservat creatia Bergenbier agentiei conduse de Stefan Iordache si a pus pe sticla campania Pro Vot de la sfarsitul anului
+27% pe piata de hartii creative la Antalis in 2014
 Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta  in 2010.
Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy
 Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy , proiect prin care artisti urbani au infrumusetat posturile de transformare.  
Distractie de 1 milion USD pe weekend!  Hobbitul a facut 869.000 USD in primul weekend in Romania!
 „Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Buget CSR de 700.000 euro de la Provident. SigurantaFinanciara.ro unul dintre programe
 Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
 
PUBLICITATE: