CNA si IAA Romania au lansat ''Programul pentru un stil de viata sanatos''
Vineri, 25 Aprilie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

CNA si IAA Romania au lansat „Programul pentru un stil de viata sanatos”, campanie ce isi propune sa ajute la constientizarea riscurilor presupuse de o alimentatie neadecvata si de lipsa de miscare, oferind solutii pentru a contracara efectele acestora.

 

"Lansarea unei campanii de nutritie sub egida IAA este consecinta fireasca a preocuparii noastre pentru o buna informare a consumatorilor”, declara Felix Tataru, Presedinte IAA. „Industria de comunicare din Romania, reunita in parteneriatul unic al IAA, joaca un rol important in educarea pentru un stil de viata corect, in care alimentatia echilibrata si activitatea fizica joaca roluri de o egala importanta".

 

Implementarea si dezvoltarea materialelor de comunicare au fost realizate de catre agentia de publicitate Odyssey, agentia desemnata de CNA si IAA pentru derularea proiectului. Autorii campaniei de la Odyssey spun ca un stil de viata sanatos inseamna un comportament nutritional echilibrat, completat de exercitiu fizic, ideile de baza pe care campania urmareste sa le comunice grupurilor tinta carora li se adreseaza.


Campania

Pentru ca, spun autorii, in cadrul familiei, femeia are cel mai mare interes fata de alimentatie si de modul in care aceasta ii influenteaza propria viata si pe a celor din jur, o componenta a campaniei cuprinde activitati destinate special femeilor.

 

Prin urmare, femeilor li se adreseaza unul dintre spoturile TV care promoveaza campania, dar si programe specifice, ce incurajeaza interactiunea directa si schimbul de experiente si pareri referitoare la imbunatatirea obiceiurilor alimentare.

 

Un al doilea segment de populatie vizat de „Programul pentru un stil de viata sanatos” il reprezinta tinerii, o categorie sociala in dezvoltarea careia exercitiul fizic si alimentatia corecta joaca un rol hotarator, in opinia autorilor campaniei.

 

Pentru a comunica cu tinerii, pe langa TV, campania foloseste mediul care se adreseaza cu precadere tinerilor, internetul. Spotul TV are rol de teaser si ii indruma catre website-ul www.putindinfiecare.ro, ce urmeaza a fi lansat la inceputul verii, si care promite ca va fi un mediu interactiv prin care tinerii vor afla mai multe despre o nutritie echilibrata, despre miscare si beneficiile aduse de un stil de viata sanatos.

 


PUBLICITATE: