BrandTailors face un vin de lux
Marti, 04 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

BrandTailors a semnat identitatea pentru colectia de vinuri de lux “Fulg De Vara”. Inceput in martie 2007, potrivit companiei de branding si dezvoltare de produs, procesul de branding a fost finalizat in septembrie initiat din dorinta de a oferi “connaisseur-ilor” in fiecare toamna, o editie limitata de vin alb considerat “best of-ul” anului precedent, care sa deschida calea catre aristocratia vinurilor romanesti.

Intentia declarata a antreprenorului roman Ciprian Stancu a fost aceea de a pozitiona brand-ul pe segmentul de lux din Romania, potrivit Brand Tailors, un segment disputat in exclusivitate de brand-uri internationale. Mai departe, “identitatea vizuala si conceptul grafic al ambalajului au fost create intr-o cheie minimalista care sa puna in valoare un nume atat de puternic”, declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Ambalat pentru toamna sub brand-ul “Fulg De Vara”, vinul este o Tamaioasa Romaneasca culeasa la Domeniile Stirbey si vinificata la cramele cu acelasi nume de catre germanul Oliver Bauer. Potrivit BrandTailors, editia limitata din acest an va contine un numar de 2.707 sticle la care vor avea acces doar persoanele inregistrate in lista de “connaisseur-i” a antreprenorului si maxim 10 restaurante de elita din Bucuresti.

"Chiar daca m-am nascut in Vrancea, o zona cu traditie in vinuri, recunosc ca pana l-am intalnit pe Ciprian nu mi-am imaginat cat de complexa este acesta industrie si cat de multa "poezie" implica crearea unui vin", a mai spus Beatrice Danis.


PUBLICITATE: