Aplicatia GP Tom permite comerciantilor sa accepte plati cu cardul oriunde si oricand, prin intermediul telefonului mobil, in locul dispozitivului clasic POS, fiind ideala pentru afacerile mici si mijlocii care au nevoie de o solutie simpla si rapida de plata;
Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021 atat celor doua companii BOROMIR IND S.R.L. si FRONERI ICE CREAM ROMANIA S.R.L. cat si Consiliului National al...
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69% dintre romanii din urban o conexiune buna la internet este o conditie obligatorie si de departe cea mai importanta pentru a locui...
VTEX intentioneaza sa aplice la listarea actiunilor sale comune de Clasa A la Bursa de Valori din New York (NYSE) sub simbolul „VTEX”.
Zidaru va lucra impreuna cu Roxana Memetea, Managing Partner Tribal Worldwide Romania, pentru a indeplini obiectivele de business ale agentiei cu peste 30 de specialisti si expertiza in diferite arii ale industriei creative digitate, de la strategie, date si creatie, pana la social media, creare de continut, editare video, data innovation si programare.
La baza aliantei celor doi dintre cei mai importanti jucatori in industria de productie publicitara si print stau peste 30 de ani de experienta insumata si 2 milioane de Euro in investitii, dintre care jumatate in utilaje adiacente procesului de productie.
”Popularitatea NFT-urilor a explodat incepand cu finalul anului trecut, iar experienta de peste 5 ani in proiecte dezvoltate pe tehnologia blockchain, castigata odata cu preluarea Under Development Office - una dintre cele mai populare companii de blockchain development din Europa, ne-a incurajat sa cream NFTaria. Astfel facem un alt pas inspre sustinerea companiilor pe drumul catre un viitor digital.”spune Alexandru...
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai aproape de consumatori.
Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: