Crestere cu 126% a reinnoirilor in magazinele Telekom Mobile in noiembrie dupa noua oferta, comparativ cu media lunilor anterioare din 2021
Miercuri, 05 Ianuarie 2022

 

„Am aflat ca abonatii nostri considera ca nu este corect ca noii clienti sa fie tratati mai bine decat cei existenti. Astfel, am schimbat acest lucru prin intermediul ofertelor pe care le-am anuntat in luna noiembrie. Daca sunteti clientii nostri existenti, primiti cea mai buna oferta – la fel de simplu. Si promitem sa pastram aceeasi abordare in viitor” a spus Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

AdPlayers. Info

Noua oferta Telekom Mobile lansata la jumatatea lunii noiembrie, care este disponibila abonatilor actuali, atat persoane fizice, cat si persoane juridice, a inregistrat rezultate peste asteptari din partea clientilor, anunta compania.

Potrivit informarii, volumul de reinnoiri in magazine a crescut cu 126% in noiembrie fata de media lunara a lunilor anterioare din 2021, ianuarie – octombrie, intr-un raspuns imediat al pietei la schimbarea perturbatoare operata de Telekom Mobile, anunta compania.

„Am aflat ca abonatii nostri considera ca nu este corect ca noii clienti sa fie tratati mai bine decat cei existenti. Astfel, am schimbat acest lucru prin intermediul ofertelor pe care le-am anuntat in luna noiembrie. Daca sunteti clientii nostri existenti, primiti cea mai buna oferta – la fel de simplu. Si promitem sa pastram aceeasi abordare in viitor. Alaturati-va Telekom Romania Mobile si convigeti-va singuri”, a spus Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Miscarea pe care Telekom Romania Mobile a facut-o este una strategica: clientul este pe primul loc, iar Telekom apreciaza increderea acestuia si se straduieste sa o castige prin oferte oneste si corecte. Telekom Mobile isi tine promisiunile, astfel incat clientii sa simta cu adevarat ca sunt pe maini bune.

In cadrul acestei promisiuni, Telekom le-a oferit clientilor existenti posibilitatea de a accesa aceleasi oferte pe care un client nou le are la dispozitie si a schimbat asta incepand cu luna noiembrie, cand compania a lansat cele mai atractive oferte ale anului.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: