Statementul FRIENDS Advertising de participare in licitatii
Vineri, 10 Aprilie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Friends Advertising a remis astazi colegilor si partenerilor, la aniversarea a 6 ani de la infiintarea companiei, o scurta comunicare „in legatura cu aparitii de presa ce privesc participari ale noastre la pitch-uri din trecut, prezent sau viitor”, semnata de  Sorin Tranca (foto), Managing Partner, al companiei de publicitate.

Comunicarea reprezinta un statement al companiei legat de filosofia Friends Advertising de participare in licitatii de publicitate trecute, prezente si viitoare, informare pe care AdPlayers o reda, integral, mai jos:

Sorin Tranca (foto),
Managing Partner, Friends Advertising.

„FRIENDS Advertising e o agentie de publicitate infiintata acum 6 ani, ca raspuns la o cerere a pietei. Fara prea multa filozofie, ne cheama FRIENDS ca fericit rezultat al intalnirii dintre aceasta cerere si o oferta, respectiv un fel al nostru de a fi. Al meu si al lui Bojan, in principal.

Iata in continuare 7 dintre cele mai simple principii care ne guverneaza (incerc sa nu fac din asta un gonfleu etic, ci o simpla enumerare):

Un prieten cauta mereu sa fie de ajutor.

Un prieten este discret.

Un prieten are rabdare.

Un prieten nu tradeaza.

Un prieten nu barfeste.

Un prieten nu se razbuna.

Un prieten vrea binele prietenilor sai, chiar in dauna unor eventuale pierderi ale sale.

Dincolo de cei din FRIENDS, ne consideram toti clientii prieteni si incercam sa cultivam, alaturi de ei, cat mai des, principiile de mai sus. E unul dintre motivele pentru care, in acesti ani, nu am pierdut - decat acolo unde am primit constant altceva decat prietenie la schimb - clienti. Practic, cu exceptii insignifiante, putem spune ca nu am pierdut, niciodata, nici un client.

Acestea fiind spuse, va rugam sa ne scoateti din orice calcule, adunare sau bisericute ar presupune scandal, birjareala, can-can sau lovituri sub centura.

Nu e genul nostru si, daca in vreun fel conteaza, veti reusi sa ne si intristati”.


PUBLICITATE: