Schimbari la varful Godmother. Alice Gavril preia functia de conducere a agentiei de brand experience de la Valentin Vacarus
Marti, 19 Septembrie 2023


,,In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza acestei fundatii si sa ajut agentia sa continue sa creasca, sa inoveze si sa obtina rezultate pentru clientii nostri” a spus Alice Gavril, Managing Partner Godmother.

AdPlayers. Info

Schimbari la varful Godmother. Alice Gavril preia conducerea agentiei si functia de Managing Partner.

Din aceasta noua pozitie, Alice Gavril isi propune sa continue cresterea agentiei si sa consolideze pozitionarea de #brandexperienceartisans prin proiecte autentice, memorabile si relevante, care sa ridice constant standardele de excelenta ale pietei de evenimente din Romania.

Alice Gavril preia functia de conducere a agentiei de brand experience de la Valentin Vacarus, care va ramane implicat in demersurile de new business ale Godmother si se va concentra pe dezvoltarea companiilor din grup, precum si a proiectelor si instrumentelor proprii ale agentiei, unele dintre acestea urmand a fi lansate oficial in perioada urmatoare.

Viziune strategica

„De la inceputul colaborarii noastre, am gasit in Alice un partener excelent, cu o viziune strategica, putere de munca si dedicare pe care putini sunt capabili sa le dezvolte. Impreuna am crescut constant si sustinut business-ul Godmother, lucru pe care stiu ca va continua sa il faca si de acum incolo, cu la fel de multa pasiune si profesionalism” a spus Valentin Vacarus, Partener Godmother.

Un profesionist cu 19 ani de experienta in domeniul comunicarii, Alice Gavril este parte din actionariatul agentiei si a coordonat in ultimii sase ani activitatea departamentului de Client Service Godmother, fiind implicata activ pe tot parcursul acestui timp in strategia de business si de comunicare, astfel ca aceasta tranzitie a venit ca un pas natural in evolutia agentiei.

„Am acceptat cu entuziasm sa preiau rolul de Managing Partner, deoarece ma aflam intr-un moment al carierei si al vietii mele cand simteam ca pot aduce o schimbare. Intrasem intr-o zona de confort, exceland in activitatile de comunicare pe care le desfasuram si simteam ca pot sa fiu si capitan, nu doar “produs”. In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza acestei fundatii si sa ajut agentia sa continue sa creasca, sa inoveze si sa obtina rezultate pentru clientii nostri” a adaugat Alice Gavril, Managing Partner Godmother.

Noul rol al lui Alice Gavril in cadrul Godmother este unul complex care include, pe langa managementul operational al agentiei, continuarea coordonarii departamentului de Client Service, precum si a strategiei de business, comunicare & talent growth si implicarea in pitch-urile la care Godmother participa.

Brand experience artisans

„Acest nou rol imi ofera oportunitatea sa aduc la viata viziunea mea mai rapid, sa-mi manifest creativitatea si in zone noi, deoarece beneficiez de tot sprijinul in aceasta colaborare care a evoluat pana la stadiul in care ne aflam acum.

Vom investi in continuare in trei piloni pe care ii consider fundamentali pentru o crestere sustenabila: amplificarea sensului din spatele sloganului nostru "brand experience artisans", talent growth & wellbeing, precum si dezvoltarea (alaturi de Valentin) si integrarea in portofoliu a propriilor produse inovatoare, menite sa aduca atat noua, cat si clientilor nostri, eficienta si rezultate” a adaugat Alice Gavril, Managing Partner Godmother.

Godmother este o agentie definita prin excelenta in evenimente, care a crescut constant si sustinut de-a lungul timpului si se regaseste in top 10 agentii de publicitate din Romania din punct de vedere al cifrei de afaceri din anul 2022.

Investitia constanta in zona de resurse si instrumente proprii, precum si cea in dezvoltarea permanenta a competentelor echipei prin cursuri de specializare individuale si de grup, reprezinta unii din vectorii principali ai cresterii agentiei in cei 25 de ani de activitate pe piata din Romania.

Echipa Godmother este formata in prezent din 35 de membri, majoritatea seniori, care gestioneaza proiectele in numele agentiei si care acopera o paleta ampla de competente: Strategie, Creatie, Client Service, Implementare, Productie dar si continut audio-video.

Godmother este o agentie de publicitate cu 25 de ani de experienta, peste 1000 de evenimente implementate si o echipa de profesionisti seniori pentru care implementarea impecabila, inovarea si perfectionarea constanta reprezinta standardul. Incepand din aprilie 2022, Godmother s-a alaturat retelei profesionale 27Names, care reuneste cele mai bune agentii independente de evenimente din Europa.

Mai mult in Business, Management


PUBLICITATE: