Fost MD Optimedia deschide Media Hub
Miercuri, 25 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Fostul Managing Director, Optimedia Romania, Sorin Doru (foto)  a lansat de curand Media Hub Consultants, propriul proiect de consultanta in media.

El s-a despartit de compania de media din grupul Publicis Romania din luna Aprilie, dupa 10 ani de petrecuti in Focus Advertising, acum Publicis, si mai apoi Optimedia, specialistul de media din grupul condus de Teddy Dumitrescu.

“Proiectul "agentie de consultanta" il am de ceva vreme in cap”, a declarat pentru AdPlayers Sorin Doru, General Manager al Media Hub Consultants. “Cred ca acum piata e suficient de "coapta" pentru asemenea servicii”.

Prima companie locala pe "audit si consultanta de media"

„Lansata in septembrie 2006, Media Hub Consultants este prima companie locala care intra pe nisa de audit si consultanta de media”, isi pozitioneaza compania, Sorin Doru.

El mai spune, pentru AdPlayers, ca noua companie se adreseaza clientilor care investesc sau doresc sa investeasca in cumpararea de spatii media, iar printre servicii enumera asistenta an organizarea licitatiilor (pitch-urilor) de media, auditul strategiei de media si training de media.

Auditul de media:  70% in UK, 20% in Europa

Seful Media Hub mai afirma ca are incredere in potentialul pietei romanesti de audit si consultanta de media, oferind ca argument faptul ca “70% din investitiile media din UK (Marea Britanie n.r.) sunt auditate, in timp ce la nivel european media este de 20%”.

Vorbind despre piata autohtona, “noi (Romania n.r.) avem o piata care va depasi anul acesta 300 de milioane de euro si cred ca suntem destul de departe de media europeana”, spune seful consultantului de media.

“Nu e de neglijat nici faptul ca, inflatia accelerata de media ii va determina pe advertiseri sa-si dramuiasca mai bine resursele si sa-si masoare cu si mai mare atentie eficienta investitiilor”, adauga el.

"Nu facem concurenta agentiilor de media"

Serviciile consultantului de media spune ca se adreseaza advertiserilor din zona de media. “Nu facem concurenta agentiilor de media pentru ca nu cumparam si nu vindem spatii publicitare si nici nu dorim sa ne substituim serviciilor de planificare ale acestora”, subliniaza fostul sef al agentiei de media din grupul Publicis Romania.

“Noi dorim sa oferim sprijin clientilor in procesul de alegere a unei agentii de media, sa-i ajutam in identificarea cailor de  crestere a eficientei si eficacitatii investitiilor, sa le oferim training de media”, declara managerul Media Hub.

AdPlayersFile Sorin Doru

Sorin Doru (sorin.doru@mediahub.ro) are o experienta de 10 ani pe piata de publicitate si media. Fostul Managing Director la Optimedia Romania (2003-2006), Sorin Doru (34 ani) a inceput sa lucreze in publicitate la Focus Advertising (acum Publicis Romania), unde a fost Account Executive (1996-1997), Media Planner (1998-2000), Senior Media Planner (2000-2001) si mai apoi Head of Media Planning Optimedia Romania (2001-2003), companie de care s-a despartit in aprilie, dupa ce a coordonat-o timp de 3 ani.

Doru are un master in “Sisteme de marketing” la ASE Bucuresti si studii post-universitare in “Comunicare internationala” la Universtitatea din Lille, Franta. Printre clientii pentru care a lucrat de-a lungul timpului se numara nume cum sunt cele ale L’Oreal, HP, Renault, OMV, Germanos, Hochland, Altex.


PUBLICITATE: