(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Echipa de creatie GMP va fi coordonata, īn perioada urmatoare de Oliver Kapusta (foto), din pozitia de Integrated Communication Director.
Dupa o perioada de aproape 1 an si jumatate petrecuta in pozitia de Creative Director la GMP, potrivit agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, Emilian Arsenoaiei a decis sa accepte o alta provocare profesionala, la Leo Burnett, spun oficialii de comunicare GMP.
Kapusta: Creatia germana
Kapusta (39 de ani) s-a alaturat echipei GMP īn luna mai a acestui an. El are o diploma īn marketing si comunicare, dar si o experienta de 15 ani īn industria de advertising din Germania, tara sa natala.De-a lungul carierei, Oliver Kapusta a lucrat din pozitia de Creative Director in unele din cele mai creative agentii din Europa precum Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt. Potrivt GMP, lucrarile lui Oliver au fost premiate sau nominalizate la festivaluri de creatie precum Cannes Lions, London International Advertising Awards, Epica, Effie Europe.
Emilian a reprezentat o etapa importanta īn evolutia agentiei, a avut multe realizari īn perioada petrecuta aici, pentru care īi multumesc, spune Felix Tataru (foto), Managing Director GMP.
Munca de creatie este īnsa una de echipa si cred ca dincolo de premiile obtinute, cea mai importanta realizare este echipa puternica si matura, pe care GMP o are īn acest moment īn departamentul de creatie, adauga Tataru, referindu-se la echipa de creatie GMP pe care o va prelua Kapusta.

A fost o experienta aparte, unica, irepetabila. Īndraznesc sa cred ca GMP va ajunge departe, daca va continua sa-si doreasca asta la fel de mult ca si pāna acum, spune Emilian Arsenoaiei (foto), cel care a ocupat pāna astazi postul de Director de Creatie la GMP.
Vreau sa le mutumesc tuturor celor care au fost lānga mine si care au īnteles ca succesul īnseamna multa munca si disciplina, dincolo de talent, a conchis Arsenoaiei.