Rezultatele cautarii dupa : "iordan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Agentia TheNEW semneaza noua campanie de strangere de fonduri Habitat for Humanity Romania
Joi, 08 Decembrie 2022
 Organizatia Habitat for Humanity Romania lanseaza, la finalul acestui an, un apel de mobilizare catre publicul larg, prin intermediul campaniei de strangere de fonduri „Construieste-i un loc al sau. Construieste-i un acasa”, pentru accesul familiilor vulnerabile la conditii adecvate de locuire.
Publicitatea scoasa la tabla la Limba Romana: Renault, Dacia Duster, Orange, Dove, Sprite, Omo, Banca Transilvania
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
 Monitorizarile Academiei Romane, Institutul de Lingvistica Iorgu Iordan, la cererea CNA, pentru 12 posturi TV si 2 retele de radio, au scos in evidenta abateri privind calitatea limbii romane in programele si publicitatea audio-vizuala
Platforma Dupa Noi realizata de Coca-Cola HBC si McCann PR a castigat doua trofee Silver Awards la Romanian PR Awards
Vineri, 25 Noiembrie 2016
In cadrul intrecerii, platforma a obtinut si diplome de excelenta pentru Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram si Events 
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Training ‚Journalism for digital Media’, organizat de IFRA si Media Management Institute
Marti, 19 August 2008

 

Sustinut in limba engleza, programul de training va avea loc in perioada 29-30 Septembrie 2008, la Hotel Hilton din Bucuresti 

Televiziunea Romana, amendata pentru Limba Romana
Marti, 24 Iunie 2008
TVR1 s-a aliniat OTV cu o amenda de 2.500 de lei, taxate de CNA pentru 96 de greseli de limba romana - TVR1, respectiv 103 pentru OTV
Ultima zi de inscrieri la „Ziarele si New Media in dialog cu Viitorul”
Luni, 08 Octombrie 2007
„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Brands&Bears îl vinde pe Banderas
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Câstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis în doi în Spania, la Malaga"