Rezultatele cautarii dupa : "portofoliul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Recoltata la racoarea noptii. Vinaria Purcari a lansat gama exclusivista Nocturne, doar pentru HORECA.
Marti, 01 Septembrie 2020
Cele sase sortimente nou lansate sunt create in colaborare cu oenologul italian Federico Giotto. Tehnica de recoltare la racoarea noptii, specifica podgoriilor de top internationale, are un mare plus: nivelul de zaharuri din struguri este stabil si aciditatea este echilibrata.
WOPA si Floriol incep o relatie in registru emotional
Marti, 25 August 2020

,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si...

Scrisoare Mistic Media catre clientii panourilor publicitare din Voluntari: ,,Panourile nu pot fi folosite de catre PubliVol, fiind proprietatea noastra”
Joi, 13 August 2020
,,Se implinesc doua saptamani de cand panourile Mistic Media au fost confiscate de catre Compania Municipala Publivol” spune compania in scrisoarea catre clienti, intrata in posesia AdPlayers. ,,Am initiat toate demersurile legale pentru a readuce panourile in portofoliul companiei noastre” mai subliniaza...
Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
Joi, 30 Iulie 2020
 „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
Identitate noua de brand pentru AFI Europe Romania
Marti, 28 Iulie 2020
 ,,Avem acum un brand nou ?i mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna ?i pe lunga noastr? experien?a solid? in domeniul dezvoltarilor imobiliare ?i al investi?iilor. Structura noastr? de management ?i intreaga echip?, care r?man neschimbate, vor continua munca extraordinar? pe care au f?cut-o...
Dupa Unirii si Piata Victoriei, Starbucks deschide cafenea stradala in Piata Romana din Bucuresti
Joi, 23 Iulie 2020
Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.
Continental Hotels SA si Accor incheie acordul de management. Patru hoteluri care nu vor mai opera sub brandul Ibis, in rebranding.
Marti, 30 Iunie 2020
 ,,In urma acestui proces cele 4 hoteluri vor fi rebranduite astfel: hotelurile Continental Forum Bucuresti si Continental Forum Constanta vor functiona sub un standard de patru stele, in timp ce MyContinental Bucuresti si MyContinental Sibiu vor reprezenta noul brand de trei stele” Radu Enache, CEO si...
Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Duracell si Astratex, la MediaCom. New business castigat dupa licitatii pe piata locala si internationala
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Suntem bucurosi pentru castigul in sine, desigur, dar mai ales pentru ca simtim cu totii nevoia de vesti bune si de speranta ca vom reusi sa traversam aceasta criza cat mai bine, cu aceleasi standarde de profesionalism” a spus Oana Petroff, CEO MediaCom Romania.
Raspuns la nevoia de solidaritate, in noua campanie Neumarkt. Un multumesc cum trebuie, pentru toti oamenii puternici.
Marti, 26 Mai 2020
 Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
Schimbare la varful Mindshare ( GroupM ). Catalin Gaitanaru este noul CEO, Mindshare Romania
Luni, 11 Mai 2020
Catalin Gaitanaru preia responsabilitatile detinute anterior de Clara Berindean, CEO Mindshare in ultimii trei ani.
Dezinfectantul romanesc Asevi cu tripla actiune, avizat de Institutul National de Cercetare Dezvoltare Medico-Militara Cantacuzino
Luni, 27 Aprilie 2020
 Pons Ro Prodcom, producatorul si distribuitorul marcii ASEVI pe piata romaneasca, anunta avizarea biocidului GERPOSTAR PLUS ASEVI DEZINFECTANT MULTISUPRAFETE
Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020
 Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.
Donatie de 100.000 de euro Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Taco Bell) catre Crucea Rosie Romana in lupta impotriva coronavirus
Vineri, 03 Aprilie 2020
Grupul mai sprijina cu produse KFC si Pizza Hut pentru angajatii Directiei de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti si personalului medical din cadrul Institutului National de Boli Infectioase – "Prof. Dr. Matei Bals", iar alimente sunt donate de KFC, Pizza Hut si Taco Bell catre ONG-uri din tara...
Revistele Burda la chioscuri pe perioada pandemiei, dar in tiraj diminuat. Toate abonamentele onorate.
Vineri, 03 Aprilie 2020
 Incepand cu luna aprilie 2020, BURDA ROMANIA va publica in format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor si Sport, Gradina mea de vis, Burda Style, Sanatatea de azi, Practic in bucatarie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame...
Posturile de radio si televiziune locale din portofoliul ARBOmedia sprijina companiile si ONG-urile in lupta contra pandemiei de Coronavirus
Vineri, 27 Martie 2020
 ,,Este o actiune de suport initiata de ARBOmedia impreuna cu partenerii nostri 
400 de farmacii. Campania de lansare Dr.Max pe piata locala este semnata de Ogilvy Romania
Marti, 11 Februarie 2020
 Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
Noua campanie Heineken, Daniel Craig versus James Bond, in 75 de tari
Luni, 03 Februarie 2020
 Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
« 5 6 7 8 9 »