Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 19 Noiembrie 2014
Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.
Marti, 11 Noiembrie 2014
“Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
Marti, 11 Noiembrie 2014
Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si...
Joi, 16 Octombrie 2014
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut.
Joi, 09 Octombrie 2014
Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
Joi, 09 Octombrie 2014
McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
Joi, 25 Septembrie 2014
Print & Sign 2014 aduce de la HP, Canon, Roland, Fuji, Agfa, MGI si pana la Seiko, Mutoh, Mimaki sau Sun Chemical, pana pe data de 27 septembrie, la Romexpo
Joi, 21 August 2014
Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio pentru Floriol si Unisol
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Duminca, 13 Iulie 2014
Hemoroizii afecteaza peste 75% din populatia pana la 50 de ani, iar sedentarismul este primul factor declansator
Vineri, 11 Iulie 2014
Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Luni, 17 Martie 2014
Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.
Joi, 20 Februarie 2014
Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
Miercuri, 19 Februarie 2014
Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.
Vineri, 14 Februarie 2014
McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Joi, 23 Ianuarie 2014
Viitorul manager va ocupa pozitia ramasa vacanta la conducerea Euromedia, in urma plecarii lui Bogdan Vasile, fostul numar 1 al companieiLuni, 13 Ianuarie 2014
Cu o cifra de afaceri de peste 20 Milioane euro pe an, compania de logistica KLG Europe Romania a ales agentia de marketing si comunicare Zaga Brand in urma unui proces de selectie in care a fost analizata experienta in categorie a mai multor agentii..
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: