Rezultatele cautarii dupa : "oficialii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Licitatie Provident? Decizie in 2016. Marketingul pastreaza Initiative, Jazz si RogalskiDamaschin
Luni, 16 Noiembrie 2015
 Dupa numirea Marilenei Barliga - Head of Marketing, Provident pastreaza agentiile Initiative, Jazz si RogalskiDamaschin care ofera in prezent serviciile de marketing si comunicare.
Metroul client la compania sefului de achizitii publicitate la Metrorex si Consilier la Sectorul 4
Joi, 05 Noiembrie 2015
 Consilier in Primaria Sectorului 4 si Sef al directiei de Marketing, Achizitii si Inchirieri inclusiv pentru serviciile de publicitate la Metrou, angajatii companiei domnului Daniel Stoian au reusit sa atraga Metrorex drept client la firma unde este proprietar unic.
Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
Marti, 14 Iulie 2015
 Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor. Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
Luni, 13 Iulie 2015
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Liber la achizitia a 200 Milioane euro media TV prin agentii. OUG 25 adoptata cu amendatele publicitatii.
Miercuri, 17 Iunie 2015
 UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele industriei de publicitate
Lansare de zeci de mii de euro in HoReCa. Campanie Republika pentru Halewood Wines
Miercuri, 17 Iunie 2015
 Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje

FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Andreea Marin revine in audiovizual cu Avon. Emisiune video pe digital si audio pe Itsy Bitsy FM.
Luni, 18 Mai 2015
 Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
Se cauta 6 oameni pentru comunicare de 1 Mil. EUR! Internship la Image PR.
Joi, 14 Mai 2015
 Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Berlin-Chemie pe mana doctorilor McCann Erickson (UM, Universal McCann). Buget 1-1,5 Mil. EUR
Miercuri, 25 Februarie 2015
 Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Banca indragostita romaneste. BT, oferte de DragoBT
Luni, 23 Februarie 2015
 
Licitatii de 1,5 – 2 Mil. euro BRD si Bitdefender la Zenith. The Group printre pierzatori.
Luni, 26 Ianuarie 2015
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Sute de mii de oameni atrasi de 'Intoarce-te Romane'
Miercuri, 03 Decembrie 2014
 Semnata de McCann Erickson, campania Intoarce-te Romane a atras sute de mii de vizionari ale mesajului video, mii de mesaje video generate pe website-ul campaniei intoarceteromane.ro si o medie zilnica de zece romani cu CV-uri cu studii internationale care vor sa se intoarca in Romania.
3 aplicanti de Black Friday la Rogalski Damaschin PR
Joi, 27 Noiembrie 2014
 Eliza Rogalski: “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii”
Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
« 3 4 5 6 7 »