Rezultatele cautarii dupa : "desfasurarea"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 15 Martie 2006
											
											Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
										Luni, 20 Februarie 2006
											
											Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
										Luni, 06 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
										Marti, 08 Noiembrie 2005
											
											Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
										Joi, 13 Octombrie 2005
											
											Despre Golden Drum 2005 – Emilian Arsenoaiei, Creative Director, GMP
										Marti, 11 Octombrie 2005
											
											Despre Golden Drum 2005 cu Traian Panghe, Creative Director, Imager
										Miercuri, 21 Septembrie 2005
											
											XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale 
										Miercuri, 31 August 2005
											
											Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
										Vineri, 03 Iunie 2005
											
											La licitatia care cerea un format audio brut al unui spot radio s-au inscris 21 de agentii si freelancer-i din care au confirmat prezenta 8 agentii si in final s-au prezentat doar 6
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate 
										Marti, 03 Mai 2005
											
											Botezata de "nasii" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii “consultate” de Roland Berger 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								











