Rezultatele cautarii dupa : "alegerea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
Miercuri, 07 Februarie 2024
 ,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
Cazarile in regim hotelier au fost cele mai populare in 2023, atat vara cat si iarna, cu aproape 300.000 de cautari in platforma OLX
Marti, 06 Februarie 2024
 “Tendintele de cautare pentru cazari in anul 2023 ne arata ca romanii continua sa isi extinda orizonturile si sa descopere destinatii noi, unitati de cazare inedite, dar si facilitati de care sa se bucure.” a spus Andreea Oancea, Brand Manager OLX Jobs & Services.
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Catalog de Arta: Grupul Andreescu, Stefan Sevastre la editura Alicat si libraria Sophia
Vineri, 12 Ianuarie 2024
 Cu lucrari semnate Stefan Sevastre din colectia familiei si din colectii private din Romania, catalogul continte texte semnate de curatorii Maria Pasc si Andrei Rosetti,  precum si marturii ale unor personalitati din mediul cultural care l-au cunoscut pe pictor.
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Octombrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Produsele si solutiile ecologice sau ”verzi” sunt aspirationale pentru 7 din 10 romani. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 22 Septembrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
Marti, 05 Septembrie 2023
 80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
Luni, 28 August 2023
 ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
BCA implineste 100 ani pe piata. 6 din 10 romani spun ca materialul beneficiaza de recomandari pozitive de la specialistii in constructii.
Joi, 17 August 2023
 Pretul ieftin nu mai reprezinta principala motivatie de achizitiea BCA-ului, asa cum se intampla in 2016 (63%), eficienta produsului (rapiditatea de construire – 32%, faptul ca se construieste usor – 28%) si caracterul durabil/ rezistent in timp (25%) sunt in prezent cele mai importante motivatii de...
Cu peste 1 miliard de recenzii si opinii pentru aproape 8 milioane de companii, Tripadvisor si Fuzetea fac echipa pentru a lansa noi itinerare de calatorie pline de fuziune
Vineri, 04 August 2023
 Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
1 din 2 romani sunt ingrijorati de rezistenta locuintei, in eventualitatea unui cutremur puternic.
Miercuri, 19 Iulie 2023
 54% dintre romani sunt ingrijorati in legatura cu rezistenta locuintei in care traiesc in eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977. Pentru 81% dintre romani rezistenta locuintei este al doilea cel mai important aspect evaluat in procesul de informare asupra unui spatiu de locuit, dupa stabilirea...
Vodafone si Salvamont Romania aduc cel mai performant detector subacvatic din lume, o drona subacvatica de calibru industrial si un dispozitiv revolutionar pentru salvarea oamenilor din ape
Miercuri, 19 Iulie 2023
 Programul face parte din solutiile puse la dispozitia Centrului National de Analiza Date Salvamont-Vodafone, care, conectat la reteaua GigaNetwork FIBRA, analizeaza si proceseaza datele venite din teren (de la drona pentru fotogrametrie) in doar cateva minute (aprox. 100 fotografii in 2 minute). Incepand cu 1...
24pay si Cognition prezinta noul ambasador de brand al aplicatiei 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul platilor sigure si rapide, aliatul finantelor romanilor
Luni, 26 Iunie 2023
 Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de...
„Care pe care”, o premiera in audiovizualul romanesc, la TVR 1 cu Ruxandra Gheorghe Negrea
Vineri, 05 Mai 2023
 „Romanii sunt pasionati de limba noastra - si nu spun asta din carti, ci din experienta acumulata in cei peste 20 de ani in care i-am intervievat pe strada la emisiunea Vorbeste corect!” a spus realizatoarea emisiunii TVR 1, ce va putea fi urmarita de luni pana joi, de la ora 18.00.
Clinica Northo, evolutie pozitiva in 2022: peste 1000 de pacienti noi, 10% cota de piata din tratamentele cu Invisalign®
Luni, 20 Martie 2023
 Cu o investitie initiala de 650.000 euro, Northo este singura clinica din Romania cu o certificare Invisalign® Diamond. Northo inseamna o echipa de medici si tehnologie digitala: 5 unituri dentare, medici cu peste 15 ani de experienta si mai mult de 10.000 de cazuri tratate. Dr. Teodorina Secara este medic...
Telecomunicatii, Banking, Fashion & Jewelry si FMCG sunt industriile care folosesc cu precadere expunere de tip digital display pentru campaniile din mall-urile romanesti
Marti, 07 Martie 2023
 „Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
« 1 2 3 4 5 »