Rezultatele cautarii dupa : "creative brand communication"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 25 Iulie 2006
											
											Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
										Luni, 20 Octombrie 2008
											
											Dupa Visine si Nicorette, CBC va oferi si marcii Olynth (Johnson & Johnson) servicii de consultanta in comunicare si relatii publice
 
Joi, 15 Iunie 2006
											
											Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
										Miercuri, 05 Septembrie 2007
											
											Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
										Miercuri, 17 Septembrie 2008
											
											Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
 
Vineri, 07 Aprilie 2006
											
											Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul  "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
										Miercuri, 04 Iulie 2007
											
											De la o companie cu 2,6 Mil. EUR in 2005, Stralink Group, care inregistra la sfarsitul anului trecut o dublare a afacerii la 5,6 Mil. EUR, estimeaza ca pe primele sase luni din acest an a sarit de 4 Mil. EUR si vrea  pana la sfarsitului anului in curs 9 Mil. EUR, o cota importanta din afacerea intregului grup Leo  Burnett Romania proiectata la in jur de 50 Mil. EUR
										Luni, 27 Noiembrie 2006
											
											Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" în contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata în spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								






