Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 31 Iulie 2018
Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Luni, 31 Ianuarie 2011
Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
Vineri, 15 Mai 2009
Nu stim daca autorii campaniei se asteptau a doua zi de la lansare, astazi, la ora 14.30 la zero reactii, dar aceasta este realitatea
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Marti, 26 Aprilie 2005
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: