Rezultatele cautarii dupa : "cafea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023
 Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
ENERGY COFFEE lanseaza pe piata cafelei gata preparate aroma Rom si Nuca
Luni, 26 Septembrie 2022
 ENERGY COFFEE este lider pe piata locala de cafea gata preparata in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute, conform analizei producatorului HELL ENERGY care citeaza datele raportate de Nielsen prin Serviciul sau de masurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se incheie la 31 mai...
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
McDonald’s deschide la Arad restaurantul cu numarul 93 in Romania
Marti, 23 August 2022
 Printre facilitatile noului restaurant de tip Drive-Thru din Arad se numara menuboardul digital exterior disponibil la linia de Drive, pentru o prezentare interactiva a produselor, precum si sase kiosk-uri digitale, prin intermediul carora clientii pot comanda produsele pe care le doresc rapid, efectuand plata cu...
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020
Luni, 14 Februarie 2022
 15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020, Cinema City a deschis cel de al 28 lea cinema la AFI Brasov.
Campanie inedita Zilei Nationale a Lecturii. McDonald’s si Elefant.ro incurajeaza lectura prin „Cuvinte Magice”
Luni, 14 Februarie 2022
 Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva lectura in randul cititorilor...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
McDonald’s 90 in Romania. Lantul de restaurante deschide in cartierul Pallady din Bucuresti
Luni, 29 Noiembrie 2021
 Cu o investitie care se ridica la 9.5 milioane lei, prin noul restaurant de tip Drive-Thru din Bucuresti fost create 60 de noi locuri de munca si ofera 98 locuri in interior alaturi de 68 locuri pe terasa si la cafeneaua McCafé
Plati online prin PayU de 357 milioane de lei, 658.000 tranzactii. Crestere cu 22% de Black Friday.
Joi, 18 Noiembrie 2021
 ,,Daca in anii trecuti verticalele «vedeta» erau IT&C sau fashion, acum observam cumparaturi diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanti”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Weekend de film Disney, de la Studiourile Pixar. “Suflet / Soul” - in cautarea lucrurilor care conteaza
Miercuri, 26 Mai 2021
 De-a lungul realizarii filmului, echipa de productie s-a inspirat din epoci complet diferite, plecand de la opera artistului satiric Ronald Searle si trecand prin animatiile clasice Disney din anii ’60, cum ar fi “101 Dalmatieni”. “Searle si dalmatienii au influentat atmosfera si aspectul...
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
1 2 3 4 5 »