„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul din mediul urban cu peste 50.000 de locuitori.
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata
Show-ul va fi gazduit de Sylvia (ex. Asia) si de Christian Stan, iar Lala (fosta componenta a trupei TNT) se va ocupa de rubrica de “Cooking”
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Revista care va fi lansata in aceasta luna de Attica Media Romania face parte din portofoliul international Time Inc si a ajuns la 13 editii internationale
Noul set de statistici indica informatii precum tara de provenienta a vizitatorilor, judetul, orasul sau clasa IP
La nivel urban, postul a fost cel mai urmarit de 228.000 de persoane, reprezentand un rating mediu de 2% si o cota de piata de 13,8%
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a obtinut o audienta medie de 4.8 puncte de rating si o cota de piata de 11,1%
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














