Medien Holding a incheiat anul cu 10% in minus comparativ cu 2009
  Despre cum a luat Romania Libera audienta de la publicatii ca Evenimentul Zilei, Gandul sau Jurnalul National, si cum a vandut Medien Holding proiecte editoriale cu tiraje de 500.000 de exemplare, saptamana viitoare in AdPlayers, in seria de articole AdPlayersREPORT, Presa Scrisa
FM-ul Pro se extinde cu Music
 Dedicat in exclusivitate iubitorilor de hit-uri lansate in ultimii 30 ani, noul Music FM va emite in Bucuresti din 1 februarie, pe frecventa 103.8 FM si are ca tinta principala un public alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 30 si 50 de ani.
Romanialibera.ro sprijina creativitatea cu "161 de ani de Eminescu"
  Initiativa interactiva isi propune sa reprezinte modul editiei online a ziarului de a sustine talentul si incuraja creativitatea literara, avand ca perioada de derulare 15 ianuarie - 15 iunie 2010.
GfK a aflat din presa cine va masura audienta TV 2012-2015
 Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV
Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015
 Vali Petridean, Group Creative Director si Sorin Sorasan, Ilustrator de la Publicis Romania sunt singurii romani selectati in Luerzer’s Best 200 Illustrators 2011
Kanal D a intrat pe locul 3 cu stirile din 6 ianuarie
  Postul de televiziune a inregistrat intre orele 19-20 o cota de piata de 8,9% in randul publicului comercial ( 18-49, urban ), si 8,5% in publicul urban
Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011
  Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei de a isi vinde inventarul online 
10 Mil.EUR piata de media online pe 6 luni din 2010
  Conform Romanian Online Advertising Study realizat de IAB si PricewaterhouseCoopers, piata online autohtona a inregistrat pentru prima jumatate a anului 2010 o crestere a volumului de publicitate online   cu 65% fata de acelasi semestru al anului 2009 si cu 6% fata de a doua jumatate a anului 2009
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
  Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, conform datelor puse la dispozitie de postul de televiziune
 
PUBLICITATE: