58% dintre utilizatorii de Internet Mobil, folosesc zilnic telefonul mobil pentru a intra online
 Potrivit rezultatelor „Unlocking the Power of Mobile”, din totalul activitatilor realizate de romani pe telefoanele mobile, un procent de 31% sunt dedicate serviciilor de date (internet pe mobil sau e-mailing-ului), 19% sunt activitati de SMS, iar 43% sunt apeluri telefonice. Comparativ cu Romania, utilizatorii internationali petrec semnificativ mai mult timp cu serviciile de date (49%) si mai putin timp cu SMS-urile (5%).
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
  Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis
9,3% rating si 27% cota de piata TVR1 la Real Madrid-FC Barcelona
 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Ovidiu Florea: Evenimentele de la Realitatea TV nu vor afecta vanzarile
 Desi voci din piata de media spun ca evenimentele pot avea un potential efect negativ in planul imaginii statiei in piata de publicitate, contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea, managerul de vanzari al Realitatea TV a afirmat ca nu crede ca “discutiile” care au loc in prezent intre Consiliul de Administratie si managerul postului vor influenta veniturile din publicitate
INFO: Dragos Stanca (Q2M), Lucian Ionita (Sanoma Hearst) si Maria Toghina (SRR) in Consiliul Director BRAT
  Dragos Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania) si Maria Toghina (Membru CA Societatea Romana de Radiodifuziune, Vice Presedinte a Clubului Roman de Presa) sunt cei trei membri noi a Consiliului Director BRAT
Zile si Nopti ameninta cu iesirea din SNA
 Intr-un comunicat, editorii publicatiei Zile si Nopti trag un semnal de alarma legat de audienta mica din Bucuresti a publicatiei (6.000 cititori, la tiraj de 49.000 ex) versus ghidul concurent, Sapte Seri, (43.000 cititori, la 44.900 tiraj).
RL vrea parteneriate intre 15.000 si 40.000 EUR pe eveniment
 Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientate catre accesarea si gestionarea fondurilor europene si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business
Comedia Prima Tv (5,9%), peste Champions League TVR (3,9%)
  Comedia „Capcana pentru parinti” de la Prima TV a fost mai urmarita miercuri, 23 februarie, decat meciul din Champions League, mai exact 5,6% rating si 16% share, comparativ cu 3,9 puncte de rating si 11,2 procente cota de piata
Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
 
PUBLICITATE: