Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025

Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 

AdPlayers. info

Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru agențiile, diviziile online și companiile care dezvoltă proiecte in zona digital, ori sunt beneficiari ai campaniilor. Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 

The Institute, prin Internetics, premiază idei digitale incă din era Web 1.0. Se implinesc astfel 25 de ani in care Internetics a fost un reper constant pentru piața de marketing digital din Romania, fără intrerupere, contribuind la stabilirea standardelor in industrie. 

Festivalul a insoțit și a incurajat schimbările tehnologice ce au revoluționat comunicarea in Romania. De la Social Networks la Mobile Marketing, de la blogging la vlogging și streaming, competiția a funcționat ca oglindă a evoluției comportamentelor digitale incă dinainte de apariția Facebook sau Iphone.

Perioada inscrierilor

Anul acesta inscrierile se desfășoară intre 15 iulie și 8 septembrie și cuprind două etape. 

Prima etapă de inscrieri este deschisă in perioada 15 iulie - 21 august (Regular Deadline). Apoi, incepand cu 22 de august, participanții iși pot inscrie campaniile in cadrul etapei Last Chance Deadline pană in data de 8 septembrie care va marca finalul oricărei posibilități de a aplica in competiție. Cele două etape presupun taxe diferite de inscriere conform regulamentului ediției 25.

Categorii de concurs

Ediția 2025 păstrează structura competiției, formată din șase categorii principale: Website & Mobile, Social Media & Communities, Video, Digital Brand Experience & Activation, Digital Campaigns și Internetics Digital for Good. Definițiile tuturor secțiunilor pot fi consultate aici. Competiția cuprinde 2 tipuri de entry forms, un Main Entry Form valabil pentru toate secțiunile competiției și unul dedicat categoriei Internetics Digital for Good.

Taxele diferă in funcție de perioada de inscriere, dar și de categoria de concurs. Competiția percepe o taxă unică per lucrare inscrisă, indiferent de secțiunea in care aceasta este inscrisă. O excepție o constituie categoria Internetics Digital for Good, unde costul este redus, ca parte din efortul The Institute de a susține și incuraja proiectele cu impact social. 

Pentru inscrierile din etapa Last chance (22 august - 8 septembrie) se aplică fee-uri majorate, cu excepția categoriei Internetics Digital for Good, unde taxa rămane neschimbată. Mai multe detalii despre tarife sunt disponibile aici.

Juriul: Peste 90 de specialiști, in evaluarea proiectelor.

Potrivit organizatorilor, Juriul Internetics 2025 va cuprinde peste 90 de specialiști in marketing digital, care vor stabili premianții ediției in urma a două runde de jurizare care vor avea loc in lunile octombrie și noiembrie. Membrii juriului de anul acesta urmează să fie comunicați in luna august pe canalele de comunicare The Institute și pe site-ul www.internetics.ro . 

Pentru prima rundă de jurizare, atribuirea secțiunilor ține cont de mixul de expertize și de sistemul de recuzare care are scopul de a evita conflictele de interese: jurații nu vor evalua secțiuni in care au inscrieri in competiție și nu vor avea acces la proiecte inscrise de competitori direcți din industria in care activează sau proiecte in cadrul cărora au fost colaboratori. Sistemul de recuzare implică și autorecuzarea, in baza căreia un jurat se poate abține din evaluarea unei lucrări, in baza oricărui alt criteriu care nu este inclus in sistemul de recuzare.



Premii și punctaj

Titlurile de AGENCY OF THE YEAR și BEST DIGITAL CLIENT OF THE YEAR se vor acorda in baza punctelor stranse din nominalizări și trofee.

Sistemul de puncte care stabilește cele două mari titluri ale competiției păstrează mecanica ediției trecute: o nominalizare va valora 2 puncte (cu un maxim de 10 puncte ce pot fi acumulate din nominalizări), fiecare „Silver” cate 4 puncte, fiecare „Gold” cate 6 puncte, indiferent de categoria in care au fost obținute. Categoria Digital Campaigns va avea și trofeul Best Digital Campaign, votat dintre toate nominalizările „Gold” ale categoriei și va valora 8 puncte.

Gala de Premiere a festivalului Internetics 2025 va avea loc in luna noiembrie, in București.

Organizatori si parteneri

Internetics 2025 este un proiect THE INSTITUTE, in parteneriat cu 
UniCredit Bank sustinut de parteneri ai Industriei: ADC Romania, BRAT, IAA, UAPR si de parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH. Campania de comunicare este semnata de agentia Gavrilă&Asociații.

Fondat și organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabilește standardele in comunicarea online din Romania. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri și in strumente de promovare online, incurajand totodatǎ creativitatea și abordarea strategică. Prima ediție Internetics a avut loc in 2001, incă de la inceputul conturării industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la creșterea și dezvoltarea acesteia. 

The Institute este o organizaţie neguvernamentală, cu caracter autonom, care susţine interesele comunităţii creative din Romania in dialogul cu instituţiile statului şi cu organizații internaţionale. Anual, The Institute reunește in jurul inițiativelor, proiectelor și evenimentelor desfășurate peste 80.000 de persoane. Este fondator al proiectelor Romanian Design Week, DIPLOMA Show, Internetics, Gala Societății Civile și inițiator al programelor ASAP Romania, Cartierul Creativ și Combinat.

Mai mult in Festival, Campanii, Digital, Interactive


PUBLICITATE: