Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site
Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
Contul de comunicare al Asociatiei Producatorilor Internationali de Medicamente ARPIM a fost castigat in urma unui concurs la care au participat, printre altii, companiile Links Associates si Action Global Communication
Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare
Agentia Propaganda a castigat administrarea contului de media, in urma unei licitatii incheiate in aceste zile
Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, Golin Harris Bucuresti (ex Lowe PR) a castigat contul de comunicare CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an
In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare: 23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)
Estimat la un buget de 20.000-30.000 EUR pe an, More Than Pub gestioneaza serviciile de comunicare directa si de public relations pentru solutiile software SAP Romania
Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania, a realizat identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand Intact Media Academy, scoala de media lansata de Intact Media Group
Alaturi de Papaya si Graffiti BBDO, care au castigat conturile de creatie Scandia Sibiu, respectiv Pate Bucegi si Sadu, agentiile GMP si Gavrila si Asociatii au fost selectate la sfarsitul anului trecut pentru creatia campaniilor de comunicare ale noilor marci pe care compania Scandia Food le va lansa in acest an
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














