Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
"Branding" de Europa in Romania Studenteasca
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
ARBOmedia vinde publicitatea Autoshow
Pe langa bilunarul auto, regia a atras in portofoliu cotidianul local Viata Libera Galati si ghidul TV gratuit Oblique Magazin
Publicis Dialog a castigat doua pitch-uri pentru L&M si Marlboro
Agentia specializata va organiza evenimentele “L&M Transglob” si “Marlboro Red Racing"
Sange proaspat pentru comunicare
Premiantii Olimpiadelor Comunicarii au dat deja mana cu Zapp, BRD, Unilever, JTI Romania, GMP/MAP, TVR, Millenium Communications, Gavrila si Asociatii, EuropaFM si Radio21
Golden Drum 2005 va avea loc in perioada 2-7 octombrie
Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director, Leo Burnett, Romania va face parte din juriul celei de-a 12 editii a festivalul  de publicitate care va avea loc la Portoroz
Se va integra noua campanie MTV  si in cultura Ad'Or 2005?
Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
Danone crede in visul copiilor din Romania
Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
 
PUBLICITATE: