Rezultatele cautarii dupa : "prima tv 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Amenzi de 17.500 de lei in ultima sedinta CNA din aprilie
Luni, 04 Mai 2009
 TVR1, Antena 1 si Antena 1 Targu jiu au fost „taxate cu cate 5.000 de lei, iar Prima TV cu 2.500 de lei
20% cota de piata in Prime Time de Pasti la Pro TV
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
“Povestirile de noapte (Acasa Tv), lider de audienta in publicul feminin 15-49, urban
Luni, 26 Ianuarie 2009
 Acasa Tv a inregistrat 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 19,1%, Joi, 22 ianuarie, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 ani, din mediu urban,
Ex manager de proiecte Realitatea, Alina Chirvase este PR Manager la Ogilvy Public Relations
Vineri, 08 August 2008

Ca fost manager de proiecte new media la Realitatea, Chirvase a coordonat rebrandingul site-urilor realitatea.net si romantica.ro

Varabiescu a zburat de la Media Direction in urma constatarii unor deficiente
Joi, 05 Iunie 2008

Agentia de media a renuntat la serviciile lui Varabiescu si transfera atributiile fostului managing director Nicoletei Padure, fosta Prima TV si mai apoi Cupon Pro, cu suportul Norei Marcovici, CEO BBDO Group Romania

 

Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Univer alege gustul Imager
Miercuri, 29 Martie 2006
"Gustul" campaniei  de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
Media Insight a castigat Novartis Consumer Health
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de media va oferi in Romania servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiză a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media