Rezultatele cautarii dupa : "media fact"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 14 Iunie 2012
											
											 Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale  25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4  si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
										Miercuri, 13 Iunie 2012
											
											 Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de  309 Mil. EUR , si...
										Miercuri, 02 Iunie 2010
											
											Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.
Joi, 03 Decembrie 2009
											
											Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
										Luni, 19 Octombrie 2009
											
											 Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
										Vineri, 29 August 2008
											
											Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
Vineri, 20 Iulie 2007
											
											Beneficiarii celor 500 carti cu ocazia lansarii editiei a zecea a ghidului Media Fact Book sunt Universitatea Bucuresti si Academia de Studii Economice
										Vineri, 13 Octombrie 2006
											
											Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								






