Rezultatele cautarii dupa : "spotify"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Spotify a ales Universal McCann (UM) ca agentie globala de media, dupa o competitie cu Zenith Optimedia si Vizeum
Miercuri, 16 August 2017
 Indisponibil inca in Romania, serviciul de streaming muzical Spotify a ales Universal McCann dupa o competitie cu agentii precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu) potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing (Singapore).
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
« 1 2