Rezultatele cautarii dupa : "demografice"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) ofera în prezent date pentru 145 de site-uri web, dar în curând toate cele aproximati 190 de site-uri incluse în masuratoare vor beneficia de rezultate, sistemul fiind imasura sa ofere rezultate pentru un numar nelimitat de site-uri
Sambata, 24 Februarie 2007
Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a ales compania germana Spring GmbH drept câstigator al selectiei de oferte organizate pentru solutia tehnice a studiului de masurare a site-urilor web
Joi, 22 Februarie 2007
Razvan Matasel (foto, Leo Burnett), Razvan Varabiescu (Media Direction), Catalin Tolontan si Augustin Roman (Convergent), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Cristian Kit Paul (Brandient), Bogdan Brânzas (Branzas), Bradut Florescu (DDB), Stefan Liute si Marius Ursache (Grapefruit), Doru Panaitescu (Initiative), Eveline Fabritius (Splendid Media), Radu Ionescu (Kinecto) sunt doar câtiva...
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: