Rezultatele cautarii dupa : "curs"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Biz a semnat reprezentare exclusiva cu regia DBV Media House
Luni, 08 Martie 2010
 Cu un tiraj de 10.000 de exemplare potrivit editorului, incepand cu luna martie a anului in curs, revista Biz a incheiat un contract cu regia de vanzari DBV Media House pentru...
Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

O licitatie a deschis birou Kubis la Praga
Joi, 05 Martie 2015
 Cu o echipa de 65 de oameni, in 2014 afacerea agentiei fondate la Bucuresti a totalizat aproximativ 2 Milioane de euro si vizeaza pentru anul in curs o crestere de 10-15%.
Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
 Restanta in publicitate la Universitate. Studentii Bucuresti 2021, IKEA, Blue Air, Adidas, Vodafone, Pepsi n-au trecut Legea 185.
Marti, 08 Martie 2016
 
Exclusiv: Mihaela Fabian pleaca de la Mindshare. Dupa 16 ani de media, antreprenor de brutarie.
Luni, 20 Februarie 2012
 Omul de media nu a putut fi contactat pentru a comenta informatia. Potrivit surselor adplayers, Fabian ar urma sa-si ia o scurta vacanta dupa care sa dea curs unei provocari de business pe cont propriu. Brutaria Tartelier.
Fabrica Flash (Grup): 1,2 Mil EUR pe 6 luni din 2011, dupa un an intreg cu 2 Mil. EUR in 2010
Luni, 11 Iulie 2011
 Specializata in productie publicitara, Fabrica Flash (Grup) estimeaza la jumatatea anului in curs un business de 1,2 Mil. EUR din tipar de mari dimensiuni, POSM si standuri expozitionale, dupa ce in 2010 a avut o cifra de afaceri de 2 Mil. EUR (8,29 Mil. Lei).
White Image vrea 300.000 EUR din email marketing
Vineri, 22 August 2008
Compania a inregistrat numai in prima jumatate a anului in curs 150.000 EUR, cu 30 % mai mult decat pe intreg anul 2007
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.

Euromedia si Beta Cons tintesc 3% din vanzarile statiilor RATB pe 2012 cu Bus-Shelter 4 More
Luni, 06 August 2012
 Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari  al companiilor de publicitate outdoor membre Epamedia.
Hippos angajeaza 7 oameni noi in 2011 si tinteste 800.000 EUR pe an
Miercuri, 07 Septembrie 2011

Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei  in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR

Starlink Group tinteste 9 Mil EUR
Miercuri, 04 Iulie 2007
De la o companie cu 2,6 Mil. EUR in 2005, Stralink Group, care inregistra la sfarsitul anului trecut o dublare a afacerii la 5,6 Mil. EUR, estimeaza ca pe primele sase luni din acest an a sarit de 4 Mil. EUR si vrea  pana la sfarsitului anului in curs 9 Mil. EUR, o cota importanta din afacerea intregului grup Leo  Burnett Romania proiectata la in jur de 50 Mil. EUR
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR in 2007
Luni, 16 Iulie 2007
Cu o cifra de afaceri estimata la 42 milioane de euro pentru anul in curs, potrivit oficialilor agentiei, reprezentand o crestere de peste 30% fata de anul trecut, Initiative Romania este in top 3 agentii de media din Romania, parte a unui grup „care se afla in primii 5 jucatori de pe piata”, afirma pentru AdPlayers, Veronica Savanciuc (foto), Presedinte al Initiative Romania si al...
Romania fara castele si conace. ARCHÉ Heritage a inventariat dezastrul monumentelor uitate.
Joi, 13 Octombrie 2016
 Dintre cele 744 de castele si conace cercetate, 101 au fost reabilitate de curand ori sunt in curs de reabilitare, 226 au beneficiat de mentenanta, fiind in stare buna de conservare, 326 sunt in stare medie sau proasta de conservare, 59 sunt in precolaps si 30 in ruina.
Estimare de 2,2 Miliarde de dolari pentru piata de e-Learning in Romania in 2025. Raport PayU.
Marti, 10 August 2021
 Daca in 2019 piata globala de e-learning era estimata la 200 de miliarde de dolari, pana la finalul lui 2026 estimarile arata ca aceasta se va dubla, mai arata compania.
„Au impresia ca totul începe cu ei” Marian Petcu, Conf. dr. la Universitatea din Bucuresti, despre specialistii nostri în comunicare
Marti, 28 August 2007
„Specialistii nostri nu au cultura comunicationala, nu au repere culturale din profesia lor, au impresia ca totul incepe cu ei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marian Petcu - Conf. dr. la  Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea din Bucuresti , autor al titlului „O istorie Ilustrata a Publicitatii Romanesti” si al viitoarei carti...
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
NetBridge vrea 3.5 mil EUR din publicitatea online pe 2007
Marti, 06 Februarie 2007
"În opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online în România", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
1 2 3 4 5 »