Publicitatea Politica  in afara reglemantarilor face victime
CNA a emis somatie publica pentru EX Computer S.R.L./Focus Tv/Satu Mare care a difuzat promo-ul pentru Focus TV cu sloganul „Schimba-ti atitudinea”, considerat publicitate politica
IQads, tinta hackerilor ADfel?
Website-ul evenimentului de publicitate neconventionala a fost tinta unui atac al unor hackeri turci care a dus ADfel.ro la o alta adresa
FHM a pus-o pe Andreea Banica sa cante la saxofon si la chitara
Vedeta a acceptat propunerea echipei editoriale FHM de a poza „imbracata” doar de o chitara, pe una dintre coperti, si de un saxofon pe cealalta
Babel aduce continut Misiunea Casa de pe Internet pe TV, la Antena 1
Telespectatorii vor putea intra pe site-ul www.mctv.ro pentru a viziona sau posta filme, cele mai interesante fiind comentate si difuzate in emisiune
Avand ca tinta de public toate categoriile de telespectatori, incepand din 4 martie, ora 20:00, Letitia Beraru prezinta “Prima zi”, un nou reality show la Prima TV
Bogdan Naumovici, azi, la 'Teo Live' (Prima TV)
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett, Bogdan Naumovici este invitat astazi, 27 februarie, incepand cu 16:30, la emisiunea “Teo Live”, de la Prima TV
Nou jurnal de stiri Focus, la Prima TV, de la ora 15:00
“Vor fi povesti tip human angle, vom aduce in centrul atentiei oameni obisnuiti care au ceva de spus”, spune Cristian Coman, Redactor Sef la Focus despre noul jurnal prezentat de  Andreea Fried (foto)
''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul femeilor si barbatilor de toate virstele din mediul urban
Romantica a convins 770.000 de romani cu Pavarotti de Banat
Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409
Mihnea Vasiliu, Dragos Stanca si Sorin Vulpe conduc noua structura cu 3 divizii pe public tinta din Realitatea-Catavencu
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
 
PUBLICITATE: