Viral cu 1 milion de vizualizari la o zi de la lansare si Nr.1 in Trending YouTube, cu teaser pe locul al doilea. 5GANG - episodul SOS
Joi, 20 Decembrie 2018



Credit. Global Records / Fabrica de PR

In mai putin de 24 de ore de la lansare, cea mai recenta piesa semnata de 5GANG, „SOS”, a acumulat 1 milion de vizualizari in timp real si a devenit 1 in Trending YouTube, in vreme ce teaser-ul ei, lansat acum doua zile, este #2 in top trending.

adplayers.info

Viral cu 1 milion de vizualizari la o zi de la lansare si #1 in Trending YouTube, cu teaser pe locul al doilea. 5GANG – episodul „SOS”.

In mai putin de 24 de ore de la lansare, cea mai recenta piesa semnata de 5GANG, „SOS”, a acumulat 1 milion de vizualizari in timp real. Mai mult decat atat, piesa se lauda si cu o premiera: este #1 in Trending YouTube, in vreme ce teaser-ul ei, lansat acum doua zile, este #2 in top trending.

Potrivit reprezentantilor de comunicare, chiar de la lansare, Selly (Andrei Șelaru) i-a anticipat succesul marturisind ca aceasta este cea mai buna piesa a lor de pana acum. Cum explica aceasta performanta? „Toate piesele noastre au ajuns #1 in Trending. A fost tare sa avem teaserul in competitie cu piesa pentru locul 1, cred ca acest lucru a demonstrat inca o data apetitul comunitatii YouTube Romania pentru genul acesta de divertisment. Deoarece scoatem piese mai rar decat majoritatea artistilor, lumea este automat mai curioasa de o lansare noua”, e de parere Selly.

„La suprafata parem niste copii care se filmeaza, dar meseria asta presupune mult mai mult de atat”

Cu aproape 1,8 milioane de subscriberi pe proproul canal de YouTube, Selly este cel mai urmarit vlogger de la noi, insa recunoaste ca succesul implica o mare responsabilitate. „E un sentiment placut, dar este si enorm de multa munca. Cu cat creste publicul, cu atat creste responsabilitatea de a face divertisment de calitate, de a fi punctual in postari, de a avea grija cum influentezi si asa mai departe. Cred ca munca unui vlogger este adesea subestimata. La suprafata parem niste copii care se filmeaza, dar meseria asta presupune mult mai mult de atat, de la scenarii, la montaj.”

In ceea ce priveste trendurile si succesul in online, Selly e de parere ca nimeni nu poate crede ca stapaneste acest domeniu aflat in continua schimbare. „Nimeni nu poate prezice trenduri. Noi doar le urmarim atent si incercam sa ne dam seama ce trenduri urmeaza sa explodeze sau sa dispara. Online-ul e un mediu liber, care se dezvolta constant, deci nu poate fi „stapanit” de nimeni. In schimb, succesul in online il atingi prin trial&error. Nimeni nu detine adevarul absolut despre cum sa „rupi” pe net, dar experienta acumulata de-a lungul a sase ani de vlogging ma ajuta sa imi dau seama ce o sa prinda la public si ce nu. Cu „SOS”, de exemplu, e o combinatie de factori; atat publicul de pe YouTube, cat si succesul canalului meu au propulsat piesa, dar ea nu ar fi atins aceste rezultate daca nu era ea insusi un produs de calitate”, mai spune Selly.


Textul piesei „SOS” poarta semnatura lui Selly, la fel si linia melodica unde a colaborat cu Quick, cel care s-a ocupat si de productia piesei. 
 

Trupa 5GANG a reusit o performanta similara si cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizari si a ajuns in trending pe pozitia 1 in mai putin de 24 de ore. La o luna de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizari. „SOS”, lansata ieri, este o piesa mult asteptata a tinerilor de la 5GANG, cu versuri puternice si inspirate, dar si cu o energie aparte. Pana la lansarea ei, teaserul videoclipului a ocupat primul loc in Trending YouTube (trecand pe al doilea dupa lansarea oficiala a piesei).

Pe 20 decembrie 5GANG canta in premiera piesa „SOS” in cadrul evenimentului din cadrul Turneului vloggerilor ce va avea loc in Craiova, oras ce incheie acest turneu dupa Cluj, Bucuresti, Timisoara, Oradea, Galati, Iasi si Brasov. Turneul vloggerilor a marcat si lansarea oficiala a merchandisingului oficial 5GANG. Acesta va fi disponibil in curand si online.

Platforma Global, formata din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, Global Events, agentie de evenimente si Global Talent United, agentie de talente si endorsement, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nuca, Vanotek si influenceri de referinta precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu si multi altii.  

 Mai mult in Media, 


PUBLICITATE: