Este auditul de tiraj "moneda de schimb" in publicitate?
Marti, 05 Mai 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Mai putin de 45 de publicatii, reprezentand un procent de sub 15% dintre titlurile din Malaezia, sunt auditate de Audit Bureau of Circulations (ABC) Malaysia, conform revistei locale de marketing si comunicare ADOI Magazine, care citeaza date furnizate de biroul de audit de tiraje local (www.abcm.org.my ).

Potrivit sursei, in cel mai recent ghid de media planning publicat de un editor local, Media Planning Guide Book, la randul sau neauditat, sunt prezente 306 publicatii, insa publicatia de marketing malaeziana considera ca pe piata exista mult mai multe publicatii, referindu-se doar la o lista de 477 de titluri furnizate de Media On Demand (MOD), www.mediaondemand.my, un alt canal media online local.

Publicatia de marketing si comunicare din Malaezia se intreaba in final cum fac celelalte peste 250 de reviste sa supravietuiasca in aceasta tara fara cifre de tiraj auditate, intrebandu-se daca ABC mai este adevarata „moneda de schimb” pentru investitiile in publicitate. Mai mult in articolul din publicatia malaeziana ADOI Magazine.


PUBLICITATE: