Dupa un pitch cu Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising, companiile Saatchi & Saatchi X si Zenith Media au castigat contul AFI PALACE COTROCENI -   un mall cu o lansare de 0,5 Milioane EUR si un buget pentru 2010 estimat de AdPlayers la 1,2-1,5 Milioane EUR
Contul online marketing Citibank 2010, la Kubis
  Intr-o prima faza a colaborarii, Kubis a dezvoltat www.citibank.ro, website-ul oficial al Citibank, precum si site-ul de servicii bancare www.citigold.ro
Carpatina da in judecata Aqua Carpatica?
  Potrivit unor surse apropiate producatorului Carpatina, patronii marcii iau in calcul o posibila opozitie impotriva Aqua Carpatica, viitorul brand de apa al lui Jean Valvis
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Campanie McCann Erickson impotriva cancerului la san, oprita din octombrie pentru mesaj sexist
Considerat sexist, primul mesaj al campaniei impotriva cancerului la san semnat de agentia McCann Erickson, a fost sistat incepand din luna octombrie de Fundatia Renasterea, la cererea Agentiei Nationale pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati (ANES).
Netbridge Services da in judecata BRAT ( SATI )
Editorul online  Netbridge Services da in judecat BRAT pentru ca nu a fost invitata la Adunarea Generala in care s-a hotarat soarta publicarii informatiilor privind numarul de vizitatori ai site-urilor
Republika Blog Network bate palma cu Splendid Media
 Justin Kadima, Genaral Manager al agentiei interactive Republika justifica alegerea Splendid Media pentru reprezentarea retelei de bloguri proprii in piata de publicitate prin deschiderea mai mare pe care o reprezinta o regie de vanzari cu toate componentele de media, si nu specializata doar in Internet
Nokia pleaca de la MediaCom Romania la Carat
 Estimat pentru piata romaneasca la 1-2 Milioane EUR, miscarea locala are loc in urma unei licitatii internationale de la Mediacom (WPP) la Carat (Aegis)
Festivalul International de Film de la Iasi (IIFF), cu Mercury360
 Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Licitatia pentru contul Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, la Ogilvy One
  Agentia este responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania, in urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an
 
PUBLICITATE: