46% dintre romani au vazut mai multe promotii la produse alimentare
 Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
Grapefruit si Arcsett au desenat noul magazin UPC
 Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.
Cocoon a dezvoltat designul de ambalaj Cedar ( Hochland )
  Prezenta pe piata din Romania din iunie 2007, compania Cocoon a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti si marci cum sunt Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods, Inbev. 
Media de 1,5-2 Mil. euro UPC a plecat de la Imager la Next
  Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment ( The Group )
EXCLUSIV, negocieri astazi dimineata: Tnuva continua cu McCann. Perioada: nedezvaluita
  Confirmand existenta negocierilor pe cont, surse apropiate McCann au afirmat pentru AdPlayers ca grupul de marketing si comunicare condus de Bogdan Enoiu a batut palma chiar in aceasta dimineata pentru continuarea colaborarii cu Tnuva atat pentru serviciile de creatie, cat si pentru cele de media si relatii publice, in cursul zilei de astazi urmand sa aiba loc si o declaratie oficiala comuna 
15 Mil. EUR media Vodafone, pleaca de la McCann la OMD
 „Este evident una din cele mai multe mutari din business-ul de media romanesc ale acestui an, insa, chiar si fara Vodafone, ne batem in continuare pentru locul I pe piata de media”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Trandafir, seful diviziei de media Universal McCann de la McCann Erickson
Halewood habar n-are cine a fost in pitch
O programarea in licitatie a McCann PR - pierduta, Eye PR – neprogramata si, cu exceptia castigatorului, o singura agentie de PR multumita - Lowe PR, intregesc tabloul unui pitch in care organizatorul probabil nu mai stie ce agentii a chemat, si cine a fost programat in prezentare
Noul Marketing Halewood neaga prezentarile in licitatie ale Saatchi & Saatchi PR si McCann PR
  Dupa ce a refuzat o discutie pe subiectul licitatiei, intr-o pozitie oficiala semnata de noul director de marketing al companiei, Adriana Grecu spune ca Halewood a participat la prezentarile facute in pitch de de 4 agentii de PR: Rogalski Grigoriu, GMP, AdStore si Lowe PR
Licitatie indoita cu apa la Cramele Halewood
 Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Licitatie de 30.000 EUR Cramele Halewood, la Rogalski Grigoriu
 Contul de relatii publice s-a mutat la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie cu 4 agentii
 
PUBLICITATE: