Media de 1,5-2 Mil. euro UPC a plecat de la Imager la Next
Joi, 28 Ianuarie 2010

 
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Contul de media UPC a plecat de la agentia Imager la Next Advertising, in urma unei licitatii de publicitate. Noua agentie administreaza serviciile de media UPC incepand din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse apropiate procesului de selectie, au mai participat fosta agentie de cont – Imager, si Media Investment ( The Group ). In baza informatiilor culese din piata, AdPlayers estimeaza contul de media UPC intre 1,5 – 2 milioane de euro.

Contactata de catre AdPlayers, Alina Ponoran, Director de Media la agentia Imager, nu a dezvaluit informatii privind agentiile participante sau bugetul de media, insa a confirmat despartirea de contul de media UPC incepand cu ianuarie 2010, in urma unei licitatii.

„Nu a fost o disparitie cu scantei. A fost o licitatie urmata de un proces de tranzitie usoara de la Imager la Next” a afirmat Alina Ponoran pentru AdPlayers. „Am ramas prieteni, pentru ca am format o echipa timp de aproape 5 ani. A fost un client foarte deschis, cu un management educat pe partea de media, si am avut o relatie foarte buna”.

Pana la ora publicariii articolului, responsabilii de marketing UPC nu au putut fi contactati. Creatia UPC este administrata de atelierul de creatie Funny.


PUBLICITATE: