( AdPlayers.ro ) Agentia McCann/Creative Services a initiat, mpreuna cu Interbrew Romnia si Politia Capitalei (Brigada de Politie Rutiera), o campanie Bergenbier desfasurata sub mesajul De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut. Potrivit agentiei, aceasta si propune sa determine conducatorii auto sa si schimbe comportamentul la volan, prin aplicarea conduitei preventive.

Spotul Wild Christmas este difuzat pe principalele statii TV (PRO TV, Antena1, Prima TV, TVR1, MTV, TV Sport) n perioada 16 decembrie 2005 10 ianuarie 2006.
Dupa cum sustin creativii, noutatea campaniei este data de asociererea, n premiera, a brandului Bergenbier fara alcool cu Politia Rutiera, ntr-o campanie de responsabilitate sociala, la initiativa agentiei de publicitate McCann Erickson.
Conceptul e destul de clar: excesul de alcool dauneaza grav Sarbatorilor, afirma Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann/Creative Services.
Avnd n vedere perioada n care trebuie sa ruleze campania, a trebuit sa evitam tonul grav, sumbru, care nsoteste tema "don't drink and drive", explica Dumitrescu abordarea campaniei. El mai spune ca agentia a pastrat nsa impactul si emotia, pe care trebuie sa le aiba orice campanie sociala.

Din partea Interbrew, echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din Mihai Ghyka Director General, Stefan Teodorescu Senior Brand Manager Bergenbier, Bogdan Lefter Marketing Executive.
Agentia McCann a stat la volanul campaniei cu Bogdan Enoiu Managing Director, Adrian Botan Creative Director, Alexandru Dumitrescu Associate Creative Director, Tudor Pascanu - Copywriter, Emil Comsea Art Director, Gabriela Alexandrescu Account Manager.

Spotul a fost filmat cu Tiberiu Munteanu & Marius Botirca - A/V Producers si Tudor Lucaciu imagine (DOP ), casa de productie Multimedia Est si regizoarea Andreea Paduraru care au dus la bun sfrsit sarcina grea a executarii acestui scenariu , a conchis Alexandru Dumitrescu de la McCann.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )