DDB Bucharest a pierdut Kanal D
Marti, 16 Decembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Kanal D se desparte de DDB Bucharest, potrivit unor surse AdPlayers din piata de publicitate. Contactati de catre AdPlayers, oficialii de marketing si comunicare ai postului de televiziune nu au comentat informatia.

Conform acelorasi surse, postul de televiziune din grupul Dogan ar fi instiintat in scris agentia de publicitate despre incheierea colaborarii, insa nu se cunoaste daca grupul de media va organiza un nou concurs pentru selectarea unei noi agentii de publicitate pentru comunicarea Kanal D.

DDB Bucuresti a castigat Kanal D in primavara anului 2007, cand postul de televiziune intra in portofoliul agentiei in urma unei competitii in care in finala a invins McCann Erickson si in urma careia Bradut Florescu, Director Executiv al agentiei de publicitate recunostea pentru AdPlayers ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva" in castigarea contului.

Conform unor surse apropiate contului de comunicare, bugetul de strategie si creatie Kanal D putea fi cuprins intre  200 si 300 mii EUR pe an. Plecarea Kanal D urmeaza unei alte pierderi de portofoliu a agentiei - contul Alpha Bank, acum in portofoliul Publicis Romania.

 


PUBLICITATE: