Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil.
AdPlayers. info
In perioada 12-18 mai 2025, in ParkLake Shopping Center, din București, va avea loc expoziția dedicată campaniei “Puterea Adolescenței”. O parte din expoziție este reprezentată de seria de dialoguri dedicate relației părinte-adolescent pe care vizitatorii o pot regăsi in zona centrală a mall-ului, la parter.
De asemenea, pe 14 mai de la ora 16:00 va avea loc o dezbatere moderată de Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle – inițiatoarea campaniei și fondatoarea brandului Originals. Iar vineri, 16 mai, intre orele 11:00-18:00 va avea loc “Maratonul de Coaching” dedicat părinților și adolescenților.
Capacitatea adultului de a-și crea viața pe care și-o dorește depinde de cum se face transferul de putere și autoritate in adolescență de la părinți la viitorul adult.
Tocmai de aceea, Originals și Cosmina Grigore au inițiat campania “Puterea Adolescenței” pentru a atrage atenția asupra importanței uriașe pe care această perioadă o are asupra dezvoltării individului.
Adolescența este perioada in care copilul se antrenează să devină adult.
Alături de părinții săi, adolescentul invață să navigheze noile provocări și iși ințelege, astfel, propria putere, dar mai ales unicitatea.
Cu o experiență de peste 10 ani in coaching, Cosmina Grigore a observat că multe din blocajele clienților săi adulți iși aveau originea in adolescență. Astfel a inceput să dezvolte tehnici de coaching care să ii ajute și a inceput să lucreze și cu pre-adolescenți și adolescenți pentru a ajuta părinții in gestionarea relației cu viitorul adult.
Campania are ca scop ințelegerea unicității individului și nevoia ca acesta să fie educat, crescut drept o ființă unică.
Adolescentul este un copil care se antrenează să devină adult și are nevoie de părinții săi pentru a face, gradual, transferul de putere, autoritate și auto-gestionare. Susținerea psiho-emoțională, educația in nutriție și management de sine sunt extrem de importante, precum și antrenarea puterii de discernămant, capacității de luare a deciziilor cu impact pozitiv pe termen lung și a gestionării resurselor. Susținerea constantă și echilibrată, o bună comunicare și menținerea sentimentului de siguranță in familie, iubirea sunt absolut necesare adolescentului in această etapă.
“Invață-mă să devin adult.
Invață-mă ce inseamnă “să-mi ascult sufletul”. Invață-mă despre unicitatea mea.
Spune-mi că este ok să nu știu. Ai răbdare cu mine să invăț.
Nu mă răni și tu. O fac deja ceilalți. De tine am nevoie să-mi fii sprijin, susținere, ințelegere.”
Cuvintele de mai sus fac parte dintr-un dialog dorit. Campania “Puterea Adolescenței” iși propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil.
Mai mult in Campanii, Eveniment, Responsabilitate Sociala, CSR,