Balkan se profileaza pe GAV׀Scholz&Friends
Joi, 21 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate.

Chiar daca este comunicat de catre agentie mult mai tarziu, spotul se difuzeaza din 12 mai in variante de 30, 20 si 10 secunde pe posturile TV: PRO TV, Antena 3, Discovery, National Geographic, AXN, Telesport, N24, National TV si Canal D.

Potrivit sursei, campania initiata de GAV Scholz&Friends isi asuma un dublu rol – promoveaza noile profile din aluminiu BLK si, in acelasi timp, pune bazele unei campanii de imagine pentru companie.

Regizat de Marius Rosu si produs de Liviu Marghidan (Scharff Advertising), potrivit autorilor, spotul are toate ingredientele unui produs comercial de succes – filmare in doua capitale celebre, cea a Germaniei, Berlin, si cea a culturii europene in 2007, Sibiu: inotatori profesionisti si filmare subacvatica.

“Din clipa in care scenariul a fost aprobat, fiecare zi a fost planificata”, spune Marius Rosu – Creative Director. „In doua saptamani trebuia sa terminam tot – filmari in Germania, selectie inotatori, costume, filmari la bazinul olimpic din Sibiu, postproductie, o nebunie.”

“Aceasta campanie publicitara este una importanta, prin care clientii nostrii isi regasesc valorile pe care le promovam. Alegerea agentiei de publicitate am facut-o aplicand in primul rand un «test de compatibilitate», a afirmat Radu Nedelcu – General Manager, legat de selec’ia agen’iei de publicitate.

„GAV Scholz&Friends a inteles repede nevoile noastre, au stiut sa ne puna intrebarile prin care sa obtina raspunsurile pe care eram pregatiti sa le dam”, a mai spus Nedelcu. „ E o relatie pe care speram sa o dezvoltam la nivel regional, Grupul nostru de firme actionand pe trei piete importante: Grecia, Romania si Ucraina.”

AdPlayersFile

GAV (prescurtarea de la Generic Audiovizual) si-a inceput activitatea in anul 2003 impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, se afiliaza retelei internationale Scholz&Friends, sub denumirea GAV Scholz&Friends Bucuresti.

In prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienti, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens – Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg – Holsten, Honda, Nike, DaimlerChrysler, SCA si Deutche Bank. Printre clientii si partenerii GAV Scholz&Friends Bucuresti se numara: Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, Lindab, DaimlerChrysler/Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor/Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.

Balkan RO, membra a companiei grecesti Balkan Group, este principalul distribuitor de profile din aluminiu din Romania, profilele BLK reprezentand ultima generatie din domeniu adusa pe piata de compania greceasca Balkan Group.

AdFile

Agentie GAV Scholz&Friends

Marius Rosu (Creative Director),

Luisa Leizeriuc (Copywriter),

Nori Tripsa (Account Director)

Radu Nedelcu (General Manager)

Advertiser: Balkan RO,

Thanassis Papathanasopoulos (Consultant Marketing)

Margarita Feleki (General Manager) din partea Balkan Group.


PUBLICITATE: