Sorel Radu a achizitionat majoritatea eResearch Corp
Marti, 02 Decembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Sorel Radu (foto), Director de Vanzari Print, Radio si Online al grupului Realitatea Catavencu pana la sfarsitul lui decembrie, a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii pe Internet dar si a aparitiilor unei marci in spatiul online.

Contactat de catre AdPlayers, Sorel Radu a confirmat achizitia majoritara a companiei eResearch Corp, dar e evitat sa ofere detalii privind valoarea tranzactiei. „Sunt un vechi indragostit de research inca de pe vremea cand eram director de marketing la Mediafax, perioada in care am simtit diferenta intre a conduce noaptea cu 200 la ora cu farurile stinse sau a merge cu faza lunga si cu gps”, a motivat el investitia in eResearch Corp.

„Da, am achizitionat majoritatea companiei, iar in prezent suntem in stadiul finalizarii acestor proceduri”, a declarat Sorel Radu. „Alaturi de mine il am pe Costin Radu (n.r. partener minoritar) si o intreaga echipa condusa de Anca Feraru, Director Executiv al companiei, echipa in care am incredere ca vom lansa mai multe servicii pentru piata de media si cea de marketing si comunicare pe care cred ca am ajuns sa le cunosc destul de bine in ultimii 17 ani”.

„Compania va fi condusa in continuare de Anca Fieraru a carei experienta si caracter o califica cu siguranta pentru un succes in aceasta pozitie”, a mai spus Sorel Radu, pentru AdPlayers. „Sunt multe proiecte in faza de dezvoltare la eResearch. Pe langa sistemul eWatch de monitorizare a publicitatii online si eFocus-camera virtuala de focus grup mai sunt multe proiecte in dezvoltare la eResearch, asta ca sa vorbesc deocamdata numai de platforma de usability a site-urilor si pe cea de pretestare de reclame, si sunt sigur ca lansarea lor ne va situa pe pozitia unui player inovativ si dinamic”.

Sorel Radu isi anuntase despartirea de grupul Realitatea Catavencu incepand cu 1 ianuarie 2009, motivand ca se va ocupa de o serie de proiect personale. Desi a evitat sa faca vreun comentariu privind strategia de vanzari viitoare a produselor pe care le coordona, potrivit unor surse din piata, cea mai mare parte a vanzarilor de publicitate pe care le conducea Sorel Radu ar urma sa intre sub umbrela regiei de vanzari DBV Media House, conduse de Brandusa Vlanga, companie in al carei portofoliul se regasesc vanzarile de publicitate TV. Vanzarile de publicitate online sunt deja integrate sub numele diviziei F5 X media, conduse de Dragos Stanca.

Inainte de Realitatea Catavencu, trust pentru care lucreaza de la sfarsitul anului 2006, Sorel Radu a lucrat 12 ani pentru grupul Media Pro. Intre 1999- 2006, a fost  Sales Director pe diviziile de Publishing - Publimedia (Ziarul Financiar, ProTv Magazin, Playboy, Maxim, The One, Descopera, Pro Motor, reteaua de ziare locale), divizia de Informatii Mediafax, Printing– Coprint, Distributie – NDC, Home Entertainment– Provideo & Media Pro Music si de Film - Media Pro Studios & Media Pro Pictures.

Sorel Radu a inceput sa lucreze in media pentru trustul Media Pro, ca Sales Executive la agentia de stiri Mediafax in 1994, companie unde a devenit, anul urmator, Marketing & Sales Director. Cu 17 ani de vanzari, el si-a inceput cariera in 1991 ca agent de vanzari si mai apoi ca broker, in perioada 1993-1994.

 

 

 


PUBLICITATE: