Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale in magazine selectate din Oradea și Biharia, urmand ca lista acestora să fie completată in următoarele săptămani.
AdPlayers. info
Cel mai amplu program de susținere a micilor producători locali cuprinde de acum și județul Bihor. Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale in magazine selectate din Oradea și Biharia, urmand ca lista acestora să fie completată in următoarele săptămani. Producătorii locali sunt incurajați să aducă in retailul modern bunătățile făcute după rețete tradiționale și sunt ajutați astfel să ajungă mai ușor la consumatori.
Grație programului demarat de rețeaua romanească de magazine Profi, micii producători locali pot să continue să transmită mai departe moșternirea gustului autentic și sănătos.
Raftul cu Bunătăți Locale oferă gustul inconfundabil al unor produse proaspete din carne, lactate, patiserie, panificație și paste făinoase, vinuri, bere, sucuri naturale din fructe, dar și conserve de legume și fructe. Pentru inceput, aproape 20 de producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Bihor, completand astfel oferta generoasă listată deja pe platforma Via Profi, unde oricine poate ajunge la producătorii locali fără niciun fel de intermediere.
Raftul cu Bunătăți Locale iși intampină cu prețuri mici clienții din Oradea la Profi Super din B-dul. Dacia, colț cu Progresul, Str. Alexandru Cazaban nr. 51C și Aleea Trandafirilor nr. 2, bl. 1C, iar in Biharia la Profi Super din Str. Cetații nr. 154, corp C1. In plus, incepand cu data de 19 iunie, Raftul cu bunătăți locale va fi prezent și in magazinul Profi din Santandrei, str. Căprioarei, nr. 3.
„Profi ajută micii producători locali să ajungă cu bunătățile lor in cat mai multe case din Romania, iar clienții noștri pot regăsi gusturile autentice, din ingrediente atent selecționate. Este un angajament ferm pentru a păstra tot ceea ce este bun și ne face bine și a asigura un viitor pentru micii producători locali care pun suflet in Romania. Acest program nu are o miză economică pentru Profi, dar are o miză imensă pentru a asigura viitorul gusturilor autentice romanești și a incuraja micii producători locali să facă ceea ce știu ei cel mai bine", declară Călin Costinaș, Director General adjunct Profi.
Toate produsele sunt puse la vanzare in cantități limitate și doar in magazine selectate pentru a permite producătorilor să iși păstreze modul de preparare și calitatea tradiționale, fără a insista pe cantitate. Accentul este pus pe prospețime și producția artizanală specifică fiecărei localități sau zone in care acestea sunt expuse la Raftul cu Bunătăți Locale. Profi susținute micii producători locali pentru a se prezenta cu cele mai bune produse ale lor respectand toate normele sanitare, cu o etichetare corectă și intr-o formă care să le pună in evidență conținutul valoros.
Programul de susținere a producătorilor locali inițiat de Profi prin Raftul cu Bunătăți Locale a fost prezentat prima dată in septembrie 2022, la festivalul pe care l-a organizat la Apoș. De atunci, acesta s-a extins cuprinzand tot mai multe județe și va continua expansiunea și pe parcursul acestui an. In 2023, el a cuprins 120 de furnizori locali artizanali, cu peste 800 de articole tradiționale, prezenți in 25 de magazine Profi din 21 de localități; in 2024 harta a fost completată cu județele Timiș, Sibiu și Olt, iar anul acesta programul a fost extins și in județul Iași. In prezent, prin Raftul cu Bunătăți Locale, in magazinele selectate din țară, sunt peste 1000 de produse ale micilor producători romani.
Dincolo de prezența in magazinele Profi, micii producători locali iși spun poveștile și iși prezintă oferta și pe cea mai amplă și premiată platformă națională de promovare a lor, Via-Profi.ro, prin intermediul căreia oricine poate porni intr-o călătorie plină de savoarea gusturilor din Romania.
Cu peste 28.000 de angajați in circa 1.780 de magazine proprii și partenere din peste 890 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania. PROFI SUPER, PROFI GO și PROFI LOCO, formatele de magazin ale rețelei, au o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,6 milioane de clienți care zilnic iși fac aici cumpărăturile. Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la parteneri din Romania.
Mai mult in Campanii, Business, Retail, Eveniment