Dragos Grigoriu ( Tempo ) a achizitionat 50% din Kinecto, si vrea 1 milion de euro in 2008
Miercuri, 29 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Kinecto, companie cu activitate in piata de servicii de comunicare interactiva condusa de Radu Ionescu, a vandut 50% lui Dragos Grigoriu (foto), Presedinte TEMPO Creative Group, potrivit unei informari remise AdPlayers.

 

Compania intra astfel sub umbrela grupului condus de Grigoriu, propunandu-si  sa ofere servicii specializate de „digital interaction” clientilor tuturor agentiilor din cadrul Tempo Creative Group si sa adreseze nevoia de dezvoltare a pietei de specialitate prin solutii inovative.

 

Cu experienta a peste 7 ani in servicii de comunicare interactiva, Kinecto  este acum detinuta de Radu Ionescu in proportie de 50% si Dragos Grigoriu in proportie de 50% si estimeaza anul acesta venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro.

 

„Interesul nostru pentru aceasta specialitate a fost unul constant, insa s-a materializat abia acum printr-un parteneriat cu un antreprenor creativ si o companie care are un portofoliu impresionant de proiecte. Kinecto este compania care raspunde acestor criterii iar Radu Ionescu este antreprenorul alaturi de care TEMPO Creative Group isi propune sa redefineasca lumea digitala si sa ofere valoare consumatorului care exploreaza aceasta lume”, a declarat Dragos Grigoriu, Presedinte TEMPO Creative Group.   

 

Potrivit comoaniei, Kinecto reprezinta o echipa de 23 specialisti cu expertiza completa in digital (web, mobile, medii interactive) si cu experienta a sute de proiecte pentru clienti din industria financiar bancara, FMCG, retail, imobiliare, educatie, industria farmaceutica, industria auto. Portofoliul actual de clienti dupa incheierea acestui parteneriat include Audi, Boom, Bancpost, Garnier, Lipton, L'Oreal, Mba Romano-Canadian, Orange, Odyseea Residentail, Kiwi Finance, Piraeus Bank, Sixt New Kopel, Tiriac Imobiliare (Residenz, Stejarii), West Park.


PUBLICITATE: